SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czas herbaty. Czas rozmowy” w kampanii reklamującej Lipton (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Lipton (produkowanej przez Unilever) pod hasłem „Czas herbaty. Czas rozmowy”. Akcja zachęca do bliższych kontaktów międzyludzkich i częstszych rozmów.

Article

Akcja jest odpowiedzią na wyniki międzynarodowego sondażu przeprowadzonego przez Unilever jesienią ub.r. Spośród 2 tys. Polaków 43 proc. stwierdziło, że odczuwa samotność przy braku prawdziwych relacji, a 82 proc. - że spotkanie przy herbacie pozwala zwalczać poczucie samotności.

- Porozmawiaj z kimś prawdziwie przez co najmniej kwadrans dziennie, aby tworzyć autentyczne relacje i żyć szczęśliwiej! Dołącz do akcji i zaproś kogoś na herbatę! - zachęca kampania.

 

W ramach akcji emitowany jest spot oraz uruchomiono serwis internetowy Kwadransnarozmowe.pl, w którym oprócz informacji o niej i marce Lipton znajdują się wskazówki, jak przygotowywać różnego typu herbaty.

W drugiej połowie ub.r. w reklamach marki Lipton wystąpiła dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, promowała Zioła Świata Lipton. Koncepcję i kreację tamtej kampanii przygotowała agencja Gong.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Czas herbaty. Czas rozmowy” w kampanii reklamującej Lipton (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czas, zdrowie, prywatność, wolność
Cieszę się, że w końcu pojawiają się tego typu reklamy, mam poczucie, że nie tylko ja prowadzę krucjatę przeciwko smartfonom, wi-fi i social mediom - bez tych trzech dodatków życie byłoby o niebo lepsze, nawet nie zdajemy sobie sprawy ile straciliśmy odkąd te kwestie zdominowały naszą codzienność. Uważam, że podjęcie takich kroków jak delegalizacja, zakaz, eliminacja smartfonów( powrót do produkcji i użytkowania jedynie zwykłych komórek 2G i 3G) z przestrzeni publicznej oraz eliminacja, zakaz delegalizacja wi-fi( na rzecz jedynie internetu przewodowego tam gdzie potrzeba - tylko w komputerach) to byłyby kroki absolutnie zgodne ze zrównoważonym rozwojem, przyczyniające się w autentyczny sposób do satysfakcji ludzi, w tym odzyskiwania przez nich poczucia czas, zdrowia, prywatności i tym samym wolności. Kolejnym krokiem byłoby także szerokie rozpropagowania w miastach budek telefonicznych( najlepiej zamiast niepotrzebnych stacji roweru miejskiego - bo i tak większość ludzi woli jeździć na własnych i lepszej jakości sprzętach niż te, które są oparte na zasadach współdzielenia jak rodem z socjalistycznych wizji i trzeba tam konta zakładać, a o zapłaceniu gotówką zapomnij). Budki telefoniczne z możliwością zapłaty za rozmowę gotówką lub wyrobioną specjalnie kartą abonamentową - każde miast powinno stworzyć miejskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne. Budki telefoniczne to wolność od ciągłego ślęczenia w komórkach to raz, a dwa lepszy kontakt z rodziną czy znajomymi - zdecydowanie lepiej jest móc porozmawiać niż ciągle zmuszać się do czatowania czy sms-owania. W zasadzie to jedyną generację sieci, którą można by było zostawić to sieć 2G - po co? bo ta generacja jest potrzebna do rozmów i sms-ów. Komórki wcale nie muszą być szczególnie stylowe, ważne jest także by posiadały tryb samolotowy na czas, gdy jej nie używamy. Mówiąc o latach 20-stych XXI wieku mówię jako o latach 90-tych "na sterydach" a czemu? Bo wiele trendów i styli z lat 90-tych i 00 może powrócić w wielkim stylu - mówię właśnie o telefonach komórkowych, których ceny pójdą w górę, podczas, gdy ceny smartfonów zejdą ostro w dół z uwagi na spadek ich popularności, mówię o aparatach cyfrowych - one także odnotują wzrost zainteresowania kupnem, mówię o powrocie budek telefonicznych - wiele miast autentycznie będzie rozważało kontakt z firmami, które byłyby w stanie je montować. Internet przewodowy zdrożeje, gdyż zyska na popularności, wi-fi będzie drastycznie tanieć. Zmiany cyfrowo-technologiczne czas poddać zrównoważeniu, bo to faktycznie ma sens.
1 0
odpowiedź