SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lipton rozgrzewa

4 października rusza ogólnopolska akcja animacyjna marki Lipton. Każdy zakup objętej promocją herbaty premiowany jest nagrodami. Akcję dla Unilever-Bestfoods przygotowała TEQUILA\BTL GROUP.

W wybranych sklepach sieciowych i lokalnych oraz halach Cash&Carry hostessy zapraszać będą do zakupu herbat z rodziny Lipton: Yellow Label, Herbaty Świata, Sun Tea, Tchae (nowa herbata zielona dostępna w sprzedaży od listopada) oraz Ice Tea. W zamian otrzymać można jedną z atrakcyjnych nagród: torbę reklamową, świeczkę żelową, rękawiczki z polaru bądź szklankę Ice Tea - w sklepach sieciowych i lokalnych lub parasol, plecak, polar - w halach Cash&Carry.

W akcji biorą udział wszystkie herbaty marki Lipton sypkie i w saszetkach. Dodatkowo przygotowano zestawy promocyjne - do opakowań zawierających 100 torebek Lipton Yellow Label dołączono kubek lub skrzynkę. Celem kampanii jest budowanie lojalności wśród stałych klientów, pozyskiwanie nowych oraz utrwalenie świadomości marki Lipton, jako najwyższej jakości herbaty znanej na całym świecie. Akcja potrwa do 22 grudnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lipton rozgrzewa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl