SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lloyds stawia na MEC

Lloyds Banking Group wybrała dom mediowy Mediaedge:cia (MEC) do obsługi swojego skonsolidowanego budżetu medialnego.

Lloyds stawia na MEC

Czołowa brytyjska grupa bankowa powstała w ubiegłym roku w wyniku połączenia banków Lloyds TSB i Halifax Bank of Scotland (HBOS).

W przetargu na warty 80 milionów funtów budżet należąca do WPP Group agencja pokonała domy mediowe ZenithOptimedia (do tej pory obsługujący w tym zakresie Lloyds TSB), Vizeum (odpowiedzialny za budżet medialny HBOS) oraz OMD. Cały proces trwał cztery miesiące, a w ostatecznej rozgrywce MEC pokonał ZenithOptimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lloyds stawia na MEC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl