SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Local Power - Agora z pakietem reklamowym dla MŚP

Agora udostępniła pakiet reklamowy Local Power obejmujący lokalne wydania „Gazety Wyborczej”, 50 serwisów Grupy Gazeta.pl i prawie 140 lokalnych serwisów partnerskich. Oferta jest skierowana do małych i średnich firm.

W skład Local Power wchodzi 20 wydań lokalnych „Gazety Wyborczej”, 50 serwisów Grupy Gazeta.pl, w tym 25 serwisów lokalnych portalu Gazeta.pl i Co Jest Grane, oraz blisko 140 serwisów partnerskich o charakterze lokalnym, m.in.: JakDojade.pl, Radio.Bialystok.pl, KulturalnyTorun.pl, Olsztyn24.com, eZamosc.pl, DoPoznania.pl, Malopolanin.pl, Plocman.pl ZycieSiemianowic.pl,  ZycieOlsztyna.pl i Bydgoszcz.com. Według danych wydawców łączny zasięg tych stron w grudniu ub.r. wyniósł 22,5 mln odsłon. - Zapraszamy do współpracy w ramach naszej sieci kolejnych wydawców lokalnych serwisów internetowych - deklaruje Marek Tretyn, dyrektor sprzedaży „Gazety Wyborczej”.

Oferta Local Power skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą dotrzeć z informacją o swoich produktach i usługach do odbiorców ze swoich regionów, a także do marketerów, którym zależy na dotarciu do klientów w całej Polsce. Zespoły handlowe oferujące kampanie w ramach tego pakietu działają w ponad 20 największych miastach, m.in. Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Gorzowie Wielkopolskim, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olszynie, Opolu, Płocku, Poznaniu, Radomiu, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze.

Dołącz do dyskusji: Local Power - Agora z pakietem reklamowym dla MŚP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yet
Wybitnie nieetyczna postawa Agory, którą należy tępić. Próbują wejść w kompetencje agencji reklamowych i domów mediowych.

Reklamują siebie - we własnym radiu. Agora staje się potęgą mediową, a ten monopol powinno się ukrócić. Ja od czasu reklamy Local Power nie zlecę im żadnej kampanii.

Jak planując kampanię reklamową we własnych mediach można być obiektywnym i dbać o interes klienta?????
odpowiedź