Local Power - Agora z pakietem reklamowym dla MŚP

Agora udostępniła pakiet reklamowy Local Power obejmujący lokalne wydania „Gazety Wyborczej”, 50 serwisów Grupy Gazeta.pl i prawie 140 lokalnych serwisów partnerskich. Oferta jest skierowana do małych i średnich firm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W skład Local Power wchodzi 20 wydań lokalnych „Gazety Wyborczej”, 50 serwisów Grupy Gazeta.pl, w tym 25 serwisów lokalnych portalu Gazeta.pl i Co Jest Grane, oraz blisko 140 serwisów partnerskich o charakterze lokalnym, m.in.: JakDojade.pl, Radio.Bialystok.pl, KulturalnyTorun.pl, Olsztyn24.com, eZamosc.pl, DoPoznania.pl, Malopolanin.pl, Plocman.pl ZycieSiemianowic.pl,  ZycieOlsztyna.pl i Bydgoszcz.com. Według danych wydawców łączny zasięg tych stron w grudniu ub.r. wyniósł 22,5 mln odsłon. - Zapraszamy do współpracy w ramach naszej sieci kolejnych wydawców lokalnych serwisów internetowych - deklaruje Marek Tretyn, dyrektor sprzedaży „Gazety Wyborczej”.

Oferta Local Power skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą dotrzeć z informacją o swoich produktach i usługach do odbiorców ze swoich regionów, a także do marketerów, którym zależy na dotarciu do klientów w całej Polsce. Zespoły handlowe oferujące kampanie w ramach tego pakietu działają w ponad 20 największych miastach, m.in. Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Gorzowie Wielkopolskim, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olszynie, Opolu, Płocku, Poznaniu, Radomiu, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?