Sprzedaż lodów Kaktus, Milka i Oreo wspierana loterią

Firma Froneri rozpoczęła loterie wspierające sprzedaż lodów Kaktus Shake, Milka oraz Oreo. Promocji sprzedażowej towarzyszy kampania promocyjna w telewizji oraz w digitalu. Za realizację działań reklamowych w mediach odpowiada agencja mediowa UM, będąca częścią grupy Mediabrands.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sprzedaż lodów Kaktus, Milka i Oreo wspierana loterią

Działania reklamowe dla marki Oreo prowadzone są tylko w mediach online. We wszystkich kampaniach mocno wykorzystano media społecznościowe oraz inne formaty digitalowe, w tym kreacje angażujące na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo marka Kaktus i Milka promowana jest na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Za kreację reklamy Kaktus odpowiada agencja Spin Off, a reklamę Milki i Oreo opracowała agencja Czart. Loterię przygotowała agencja Kropka Bordo.Wszystkie działania promocyjne lodów Kaktus Shake, Milka i Oreo będą prowadzone do końca wakacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?