„Lody na patyku” i „Woda sodowa” latem w Antyradiu

W letniej ramówce Antyradia, która rusza 29 czerwca, znajdą się m.in. wakacyjne pasma „Lody na patyku” oraz nowy program Pawła Chowańca „Woda sodowa”. W specjalnym konkursie słuchacze będą mogli wygrać zaproszenia na koncerty.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Lody na patyku” i „Woda sodowa” latem w Antyradiu

W dni powszednie od 6.00 do 10.00 w stacji emitowane będzie pasmo „Letnie pobudzenie Antyradia”, które prowadzić będą na zmianę Tomasz Dunowski i Piotr Opoka. Między 10.00 a 13.00 oraz 13.00 i 16.00 pojawią się zaś wakacyjne pasma muzyczno-rozrywkowe „Lody na patyku”, prowadzone przez DJ-ów rozgłośni.

Od 16.00 do 18.00 w Antyradiu słuchać będzie można programu „Ojdechani latem”, w którym nie tylko o motoryzacji będą rozmawiać Joanna i Włodzimierz Zientarscy. Lista „Turbo Top” będzie nadawana od 18.00 do 20.00, a potem na antenę wejdzie pasmo muzyczne „Non stop rock”. Codziennie o godz. 10.25, 13.25, 20.25 i 21.25 Piotr „Makak” Szarłacki i Paweł Chowaniec prezentować będą „Pełną kulturę”, czyli wiadomości koncertowe z całej Polski.

W sobotę i niedzielę między 14.00 a 17.00 na antenie stacji będzie nadawany nowy program Pawła Chowańca „Woda sodowa”. Znajdą się w nim rozmowy z kontrowersyjnymi muzykami, aktorami czy politykami, którzy opowiedzą o sytuacjach, kiedy „uderzyła im do głowy woda sodowa”. Latem w ramówce pozostaną programy  „Rockmeni w Antyradiu” oraz „Śladami rock&rolla”.

W letnim konkursie „W Antyradiu gramy tylko najlepszy rock” słuchacze będą mogli wygrać podwójne zaproszenia na największe rockowe festiwale i koncerty w Polsce. Aby je otrzymać będą musieli wskazać, którego z czterech wykonawców nie usłyszą na antenie stacji.

Z danych Radio Track wynika, że w okresie od marca do maja br. udział w rynku Antyradia wyniósł 1,1 proc. (zobacz dane wszystkich rozgłośni ogólnopolskich).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu