SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Logo” i „Playboy” z największymi spadkami

W sierpniu br. wszystkie pisma lifestylowe i shoppingowe dla mężczyzn dotknięte zostały spadkiem sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn „Logo”, najmniejszą stratę zanotował zaś liderujący rankingowi „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że nowym liderem segmentu pism męskich został „Men’s Health” (Motor-Presse Polska), który stracił najmniej z w stosunku sierpnia roku ubiegłego - 2,27 proc. W efekcie jego sprzedaż ogółem wyniosła 61 216 egz., a tytuł awansował z pozycji drugiej.

Drugie miejsce zajął „CKM” (Marquard Media Polska) ze stratą wynoszącą 3,01 proc. i sprzedażą ogółem na poziomie 58 853 egz.

Podium zamyka magazyn „Logo” (Agora), który stracił najwięcej w zestawieniu - 28,12 proc. i zanotował wynik sprzedażowy wynoszący 50 764 egz. Sporo (19,28 proc.) stracił też plasujący się na miejscu czwartym „Playboy” (Marquard Media Polska).

Wirtualnemedia.plsierpień
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska61 21662 635
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny58 85360 680
Logo50 76470 624
Playboy49 12660 861
Stuff--
 
Forbes. Profit34 69339 419


W sierpniu br. w porównaniu z lipca br. wszystkie miesięczniki zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej (9,67 proc.) zyskało „Logo”.

Poświęcony gadżetom magazyn „Stuff” (Ginza Media Group) miał w tym roku łączone wydanie lipcowo-sierpniowe, którego sprzedaż ogółem wyniosła 17 824 egz.

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPsierpieńlipiec
TytułSprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska61 21661 195
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny58 85354 643
Logo50 76446 287
Playboy49 12645 828
Stuff-17 824
 
Forbes. Profit34 69333 197


 

Dołącz do dyskusji: „Logo” i „Playboy” z największymi spadkami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl