SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lokalizator - podstawowe urządzenie dla każdej galerii handlowej

Nowoczesna galeria handlowa musi być przyjazna klientowi. A to oznacza przede wszystkim ułatwienie mu poruszania się po obiekcie i szybkiego wyszukiwania ofert, które go interesują. Idealnie sprawdzają się w tym celu interaktywne Lokalizatory.

Article

 – System Lokalizator, który wdrażamy w centrach handlowych, jest już dzisiaj standardem w sposobie komunikacji z klientem galerii i najczęściej wykorzystywanym narzędziem w jego obsłudze. To konieczna część infrastruktury technologicznej każdego większego obiektu która stanowi podstawę do wprowadzania kolejnych ułatwień takich, jak aplikacje mobilne czy beacony. Obecnie nie zadajemy sobie pytania czy takie systemy są potrzebne tylko jaką powinny posiadać funkcjonalność. Z naszych badań wynika że klienci centrum handlowego dużo częściej i chętniej korzystają z dużych interaktywnych ekranów niż mniejszego w swoim smartfonie – mówi Arkadiusz Świderski z IMS r&d, firmy realizującej usługi z zakresu innowacji, technologii oraz serwisu technicznego dla marketingu sensorycznego

Interaktywne Lokalizatory to nowoczesna alternatywa dla tradycyjnych map i informatorów. Dzięki technologii dotykowej klient galerii handlowej może łatwo i szybko uzyskać informacje na temat miejsca, w którym się znajduje i wybrać najbardziej optymalny sposób dotarcia do celu. Cała mapa jest aktywna, posiada także mechanizmy automatycznego wyszukiwania miejsc, produktów i usług. Lokalizatory pozwalają także na wyszukiwanie ofert promocyjnych lub miejsca parkingowego.

Urządzenia typy Lokalizator instaluje się przy wejściach do galerii handlowych i w punktach gdzie zbiegają się główne ciągi komunikacyjne, np. niedaleko strefy restauracyjnej. – Lokalizatory to kluczowe urządzenie dla galerii handlowych. Aplikacje systemy też są ważne, stanowią jednak tylko uzupełnienie podstawowego systemu jakie tworzą Lokalizatory. Nasze urządzenia integrujemy bez przeszkód z systemami takimi jak: programy lojalnościowe, repertuar kina, rozkłady jazdy czy systemy parkingowe. Dzięki umiejscowieniu wielu korzyści w jednym urządzeniu Centrum Handlowe obniża znacznie koszty obsługi klienta oraz współpracuje z jednym operatorem – tłumaczy Arkadiusz Świderski z IMS r&d.

System Lokalizator, zaprojektowany i produkowany przez firmę IMS r&d, został już wyróżniony nagrodą w konkursie Innowacja Handlu w kategorii Innowacyjne Rozwiązania Digital Signage. IMS r&d wdrożyło i zarządza ponad 180 urządzeniami typu Lokalizator w Polsce i za granicą. Główne cechy tego systemu to:

• Interaktywny plan z wyświetlaniem informacji o sklepach i wytyczaniem najkrótszej trasy
• Obrotowa wielowymiarowa mapa pozwalająca na ustawienie dowolnej pozycji startowej planu zgodnej z rzeczywistą topografią galerii
• Wskazywanie charakterystycznych punktów obiektu, rozkładów jazdy komunikacji, repertuar kina itp
• Moduł rabatowy (drukarka, czytnik kodów kreskowych, kamera) do wykorzystania w akcjach promocyjnych, loteryjnych, konkursach lub programach lojalnościowych
• Integracja z beaconami (lokalizacja, promocje)
• Integracja z systemem parkingowym rozpoznającym tablice rejestracyjne
• Różne wersje językowe
• Zaawansowane statystyki kliknięć użytkowników
• Aplikacja mobilna i integracja ze stroną www
• Integracja z wysyłką SMS
• Aktualności oraz inne ważne komunikaty

Pod koniec 2015 roku IMS r&d wdrożyło swój flagowy produkt w największym warszawskim centrum handlowym - Arkadii. - Urządzenia interaktywne typu Lokalizator stają się standardem w nowoczesnych galeriach handlowych. Dbamy o uzupełnienie ich o funkcje, które jeszcze bardziej zwiększą komfort użytkownika – mówi Arkadiusz Świderski z IMS r&d. – Lokalizatory zainstalowane w Arkadii mają między innymi funkcje podglądu charakterystycznych punktów znajdujących się w centrum takich, jak windy, punkty obsługi klienta, toalety czy bankomaty. Dla osób niepełnosprawnych pomocne jest również wytyczenie wygodnej trasy bez barier architektonicznych. Do dodatkowych funkcji urządzeń należy także lokalizator parkingu, rozszerzona informacja o strefie restauracyjnej (podział na rodzaje kuchni) czy opcja prognozy pogody – wylicza ekspert.

Lokalizatory to urządzenia przeznaczone nie tylko do wykorzystania w centrach handlowych, lecz także w wielu innych miejscach publicznych. Można je stosować np. w hotelach - w łatwy sposób pokazując drogę do pokoju, restauracji lub basenu, muzeach – gdzie wytyczana jest trasa pokazująca określony tryb zwiedzania czy nawet w siedzibach dużych firm, ułatwiając dotarcie do poszczególnych działów lub pracowników. Lokalizatory to podstawowe urządzenie w miejscach, gdzie kluczowe jest szybkie i łatwe wyszukiwanie określonego celu i zdobycia informacji.

 

Więcej informacji na temat IMS:
www.ims.fm

***
IMS r&d (wcześniej Tech Cave) należy do grupy IMS S.A., lidera marketingu sensorycznego. Realizuje usługi z zakresu innowacji, technologii oraz serwisu technicznego dla marketingu sensorycznego: audiomarketingu, aromamarketingu, Digital Signage oraz reklamy In-store. IMS r&d jest także producentem Systemu Lokalizator – aplikacji przeznaczonej dla galerii handlowych i centrów rozrywki zawierającej wielkoformatowe monitory dotykowe oraz systemu TCadvert – autorskiego systemu zarządzania komercyjno-reklamowym materiałem video. Ponadto firma oferuje interaktywne aplikacje multimedialne wspomagające sprzedaż.
Główni klienci IMS r&d to m.in.: Blue City, Bonarka, Echo Kielce, Vallsur, Galeria Kazimierz, Galeria Mokotów, Galeria Sfera, Galeria Kaskada, Arkadia, OTCF.

IMS S.A. –lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług:
• Audiomarketing – przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Radia IMS;
• Digital Signage– produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych;
• Aromamarketing – tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.
IMS to także operator największej sieci mediów in-store w Polsce o łącznym dodarciu ponad 220 mln kontaktów miesięcznie.
Misją Grupy IMS jest wspierać partnerów wiedzą i rozwiązaniami zdobytymi przez rozwijanie unikalnych kompetencji oraz inspirować do osiągania wymiernych efektów.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lokalizator - podstawowe urządzenie dla każdej galerii handlowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl