SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lord wprowadzi na polski rynek piwo Somersby (wideo)

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży piwo Somersby. Od połowy kwietnia będzie to wspierać kampania reklamowa z charakterystycznym lordem Somersby, za którą odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi i PHD Media Direction.

Somersby to piwo o smaku jabłkowym, które dotychczas Carlsberg wprowadził do sprzedaży w ponad 20 krajach. - Po sukcesie Kasztelana Niepasteryzowanego chcemy pozyskać kolejny segment konsumentów: szukających alternatyw wobec tradycyjnych wariantów piwnych - uzasadnia Piotr Chęcielewski, wiceprezes ds. marketingu Carlsberg Polska.

W Polsce Somersby jest dostępne od połowy marca we wszystkich kanałach sprzedaży - w butelkach o pojemości 0,4 litra i puszkach o pojemności 0,5 litra. Sugerowana cena detaliczna butelki i puszki jest taka sama: 4,39 zł.

 


 


Somersby w Polsce od połowy kwietnia będzie reklamowane w internecie, a od maja przez trzy miesiące w telewizji.
Głównym bohaterem kampanii będzie barwny lord Somersby, rzekomy wynalazca tego piwa, przeżywający niewiarygodne przygody (poniżej zamieszczamy anglojęzyczne spoty jego udziałem). Ponadto akcja reklamowa obejmie narzędzia trade marketingowe, takie jak magazyny sieci handlowych, alejki w punktach sprzedaży i akcje specjalne dla pracowników sklepów.

 



Za reklamy telewizyjne na potrzeby akcji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za działania w internecie (w tym aktywności w social media) - Saatchi & Saatchi Digital, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Lord wprowadzi na polski rynek piwo Somersby (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mati
może być ciekawie ;)
odpowiedź
User
eric
Ale dlaczego wprowadzane jest piwo, a na wideo pokazywane są reklamy cydru ?
odpowiedź
User
joko
trochę za drogie jak za piwo z napojem jabłkowym.
odpowiedź