SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Lotos z limitowaną serią koszulek dla kibiców, twarzą promocji Kuba Błaszczykowski

Lotos rusza z aktywacją dla kibiców, w ramach której za naklejki zbierane za zakupy na stacjach mogą otrzymać koszulki z limitowanej edycji. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Kuby Błaszczykowskiego.

Article

Na każdej z koszulek Lotosu (w rozmiarach M, L, XL) znajduje się jedno z czterech haseł: „Zawsze kibicuję naszym”, „Naj kibic”, „Tu bije polskie serc” oraz „Mistrz główkowania!”.

Do zdobycia gadżetu uprawniają naklejki na stacjach paliw Lotos. Klienci otrzymują jeden kupon po zatankowaniu minimum 25 litrów dowolnego paliwa lub wydając minimum 15 zł na produkty Dynamic, Lotos (m.in. napój energetyczny, oleje silnikowe, płyn do spryskiwaczy oraz środki pielęgnacji samochodu) bądź z gastronomicznej oferty Cafe Punkt. W czasie transakcji można otrzymać maksymalnie 3 naklejki.

Aby odebrać t-shirt, należy zebrać co najmniej 6 naklejek oraz dopłacić za pojedynczą koszulkę odpowiednio: 15 zł – za 6 naklejek, 7 zł – za 8 naklejek lub 3 zł – za 10 naklejek. Promocja trwa do 17 lipca 2018 r. lub do wyczerpania zapasów koszulek.

Promocja dotyczy zarówno transakcji dokonywanymi gotówką, jak i kartami płatniczymi oraz kartami flotowymi.

- Mistrzostwa świata w piłce nożnej to niepowtarzalna okazja, aby wspólnie przeżywać sportowe emocje, cieszyć się sukcesami polskich zawodników oraz jednoczyć się w kibicowaniu - mówi Wojciech Weiss, prezes zarządu Lotos Paliwa.

Akcję wspiera kampania, której twarzą jest Kuba Błaszczykowski. Pokazuje sportowca w otoczeniu kibiców, którzy są jego największym wsparciem.

W promocyjnych koszulkach, na plakatach wystąpili też inni znani polscy sportowcy, m.in.: Michał Żewłakow, Tomek Iwan, Robert Kubica oraz polscy skoczkowie (Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid, Kubacki, Stefan Hula oraz Maciej Kot).

Lotos do 2022 roku jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lotos z limitowaną serią koszulek dla kibiców, twarzą promocji Kuba Błaszczykowski

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ddd
promocja jak promocja, ale reklama bardzo fajna
1 0
odpowiedź
User
Zizu
krw... Dlaczego niektórzy marketerzy w notatkach prasowych pomijają autorów kampanii??? Przecież Wirtualne Media to portal branżowy, więc do k... n.... obowiązkowo w notatce powinny znaleźć się takie informacje jak: agencja, dom mediowy, dom produkcyjny, reżyser spotu. Co najmniej tyle! Po jaką cholerę człowiek marnuje swój cenny czas żeby czytać te newsy? No po to, że się interesuje branżą i swoją pracą. A żeby sie orientować potrzebuje takich informacji. A tu taki LOTOS ma w d... i to nie tylko Lotos żeby była jasność. Tak więc Szanowne Wirtualne Media, wprowadźcie zasadę, że nie publikujecie notatek, które ukrywają podmioty zaangażowane w proces realizacji kampanii. Nas naprawdę interesuje kto za tym stoi, a nie tylko to, że firma X zrobiła loterię, gdzie za 2 opakowania dostaniesz cukierka.
2 0
odpowiedź
User
Lotos Paliwa
Do Zizu: agencja Havas Warsaw - pomysł promocji i całość kreacji; telewizja, print, pos, digital. Produkcja TV Studio Tank. Postprodukcja: Televisor. Reżyseria: Marcin Filipek. Zdjęcia: Marek Sanak.
1 0
odpowiedź
User
Carat
Do Zizu: Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing