– Znalezienie prawdziwej miłości to największa wygrana. Jeśli możemy towarzyszyć innym w szukaniu i budowaniu takiej relacji, to wchodzimy w to całym sercem! Jestem bardzo podekscytowana, że będziemy prowadzić „Love is Blind” razem z Andrzejem – podkreśla w komunikacie Zosia Zborowska-Wrona. – Oglądaliśmy i bardzo przeżywaliśmy zagraniczne edycje, dlatego to tak niesamowite, że teraz będziemy mogli doświadczyć tych emocji razem z uczestnikami i towarzyszyć im w tym procesie – dodaje.
– Komunikacja jest kluczem do udanej, szczęśliwej relacji, a tutaj jest też kluczem do serca. Zakochanie się w kimś na podstawie godzin przeprowadzonych rozmów, bez widzenia się nawzajem, wydaje się wręcz magiczne w obliczu współczesnego świata relacji – mówi Andrzej Wrona.

O co chodzisz „Love is Blind”?
Realizację polskiej edycji „Love is Blind” Netflix ogłosił w marcu br. Zapowiedział, że program rzuci wyzwanie współczesnemu światu randkowania, stawiając pytania – czy prawdziwa miłość potrafi być ślepa i czy możliwe jest poznanie swojej bratniej duszy i zbudowanie głębokiej emocjonalnej więzi nie wiedząc nic o wyglądzie, statusie społecznym czy majątkowym drugiej osoby?
W „Love is Blind” single i singielki spotkają się ze sobą w tzw. kapsułach – pokojach połączonych ze sobą cienką ścianą. To w nich, odcięci od świata zewnętrznego i bez widzenia się nawzajem, pary prowadzą rozmowy, poznając się lepiej każdego dnia. Gdy zbudowana w ten sposób emocjonalna więź przerodzi się w głębokie uczucie, decydują się na zaręczyny – dopiero wtedy zobaczą się po raz pierwszy – informuje Netflix.

Po opuszczeniu „kapsuł” pary starają się połączyć emocjonalną więź z fizyczną – zamieszkują ze sobą, testują swoją relację w życiu codziennym i planują ślub. To właśnie przy ołtarzu zdecydują, czy powiedzą sobie sakramentalne „tak” i udowodnią, że miłość jest naprawdę ślepa, czy też odejdą od siebie na zawsze – wyjaśniają twórcy formatu.
Fenomen „Love is Blind”

Program „Love is Blind” stał się globalnym fenomenem od premiery pierwszej edycji w 2020 roku. Po tym, jak eksperyment stał się hitem w USA (gdzie doczekał się 8 sezonów), zrealizowano adaptacje w Brazylii, Japonii, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Niemczech, Meksyku, Argentynie oraz na Bliskim Wschodzie. Netflix ogłosił, że oprócz Polski, „Love is Blind” pojawi się także we Francji i we Włoszech.
W ogłoszonym właśnie castingu Netflix poszukuje kobiet i mężczyzn, którzy pragną stworzyć trwały, oparty na głębokim uczuciu związek na życie. Za produkcję wykonawczą polskiej wersji „Love is Blind” odpowiada firma FremantleMedia Polska. Data premiery programu nie jest jeszcze znana.
„Love is Blind” to kolejny polski reality show Netfliksa. Serwis zrealizował dotąd trzy edycje programu „Love Never Lies. Polska”, których producentem również jest firma FremantleMedia Polska.











