SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Realtions obsługuje dystrybutora win Tim

Agencja LoveBrands Realtions nawiązała współpracę z firmą dystrybuującą wino TIM. Agencję wybrano w przetargu.

Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej dla czterech marek zarządzanych przez dystrybutora: kalifornijskiej Oak View, pochodzącej z RPA Lutzville, australijskiej Cudge Creek i chilijskiej Panul. LoveBrands Relations poprowadzi komunikację w social mediach dla marek, będzie również odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i sponsoring wybranych eventów.

Z ramienia agencji, projekt koordynuje Monika Wincenciak-Ziemba, senior communications expert wraz z Markiem Klemczakiem, junior communications consultantem i Magdaleną Radecką, communications assistant.

Czas trwania umowy objęty jest poufnością. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

W ostatnich tygodniach agencja LoveBrands Relations rozpoczęła również współpracę z marką kosmetyczną Vichy.

 

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Realtions obsługuje dystrybutora win Tim

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl