LPP promuję kolekcję Paprockiego i Brzozowskiego

Do końca marca br. potrwa pierwsza kampania promocyjna markiReserved (LPP SA) w nowym sezonie wiosna-lato 2008. Akcja promujeekskluzywną kolekcję "Paprocki&Brzozowski for Reserved".

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W ramach działań promocyjnych w Polsce wykorzystano prasę (TwójStyl, Elle, Pani, Glamour, Viva!, Gala, Avanti, Hot), internet(onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl oraz serwisy modowe,zakupowe i lifestylowe), a także outdoor na elewacjach centrówhandlowych w których znajdują się 23 wybrane sklepy Reservedsprzedające kolekcję.

Prowadzone są także akcje public relations oraz productplacement w prasie, internecie i telewizji (TVN, TVN Style, TVN 24,Polsat, TV 4, Canal+, MTV, Viva, 4funTV).

Na potrzeby kampanii powstał multimedialny i w pełniinteraktywny serwis http://www.re-reserved.com/paprocki-brzozowski/,który miał charakter teaserowy i w dwóch odsłonach pokazał obrazcałego procesu twórczego z pokazem i premierą kolekcji w salonachReserved. Wraz z uruchomieniem strony rozesłanych zostało ponad dwamiliony maili do kobiet w wieku 20-35 lat mających swoje kontapocztowe w portalach onet.pl, wp.pl i interia.pl oraz do ponad 600tysięcy subskrybentów newslettera Reserved.

Projekt limitowanej kolekcji został mocno wsparty działaniamiBTL. Na potrzeby promocji powstały katalogi, eleganckie inserty dotoreb zakupowych, papierowe lakierowane torby, płyty z filmami zpokazu oraz specjalne brosze zaprojektowane przez duet P&B idodawane do zakupów w sieci Reserved.

Oprócz regularnej kampanii prowadzone są także działania zzakresu marketingu szeptanego, wirusowego i ambientowego. M.in. nayoutube, googlevideo czy na wrzuta.pl pojawiło się kilkadziesiątfilmów pokazujących proces tworzenia kolekcji, sesje fotograficzneczy pokaz od strony backstage, których nie można zobaczyć nigdzieindziej. Do serwisów plotkarskich trafiają zaś zdjęcia gwiazd,które pokazywały się na eventach promujących kolekcję.

Poza Polską prowadzone są także dość mocne kampanie w Rosji, wCzechach i na Węgrzech. Zgodnie z ideą promowania polskiegodesignu, Reserved prowadzi wiele działań PR-owych, BTL-owych iproduct placement w 11 krajach europejskich.

Kreację do kampanii tworzył zespół kreatywny LPP wraz z: Afphoto(zdjęcia wizerunkowe), Plej (eventy i ambient media, filmy ireklamy drukowane), Re:Public (pokaz kolekcji i PR) iZjednoczenie.com (serwis WWW). Media kupowane były przez UniversalMcCann i Małgosię Plucińską.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych