LTTM tworzy LifeTube Creative Lab, kieruje nim Małgorzata Jakimowicz

Specjalizująca się w influencer marketingu i gamingu LTTM tworzy wewnętrzne studio LifeTube Creative Lab. Nowa struktura agencyjna ma realizować projekty dla klientów LifeTube i Gameset. Działem będzie zarządzać Małgorzata Jakimowicz, dotychczasowa business development director w LTTM.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LTTM tworzy LifeTube Creative Lab, kieruje nim Małgorzata Jakimowicz
Małgorzata Jakimowicz

LifeTube Creative Lab powstaje z połączenia dotychczasowego działu client service oraz studia produkcyjnego działającego pod marką LTTM.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lttm-influencerzy-zarobki-w-2022-roku ##

Szefową LifeTube Creative Lab Małgorzata Jakimowicz

Na czele LifeTube Creative Lab staje Małgorzata Jakimowicz, która jest związana z komunikacją marketingową po stronie różnych agencji od 11 lat. Realizowała kampanie ATL, BTL i online dla klientów takich, jak Google, Toyota, Heinz czy Kompania Piwowarska.

Nowa head of Creative Lab od 2020 roku zarządza zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing w grupie LTTM. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna również za kierowanie zespołami tworzącymi i realizującymi kampanie influencer marketingowe dla klientów endemicznych i nieendemicznych. Małgorzata Jakimowicz dołączyła również do niedawno powstałego executive committee, czyli zarządu operacyjnego grupy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day