SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LuckyYou z okazji 10. urodzin odświeża identyfikację wizualną

Poznańska agencja marketingowa LuckyYou odświeża identyfikację wizualną i prezentuje nową stronę internetową z okazji dziesięciolecia powstania.

Rebrading rozpoczął się od przeprowadzenia wewnętrznych badań i warsztatów. Ich wyniki stały się bazą prac nad nowym, odświeżonym wizerunkiem marki. Wnioski z badań zostały opisane w manifeście opisującym dwie równoległe drogi: Lucky strategy&services i Lucky creativity&approach.

- Dotychczas skupialiśmy się przede wszystkim na pierwszym aspekcie, dlatego rebranding zakładał nie tylko odświeżenie dotychczasowej komunikacji, ale przede wszystkim – dodanie do dotychczasowej opowieści o firmie pierwiastka kreatywnego i pokazanie pełnego obrazu LUCKYYOU – mówi Krzysztof Świtoński, CEO i Co-founder LuckyYou.

- Pracę z tekstem zaczęliśmy od hasła. Nie chcieliśmy jego całkowitej zmiany, a jedynie ewolucji – dlatego dotychczasowe „Marketing done right", doczekało się uzupełnienia: „Creativity gone wild". Dzięki temu już na start komunikujemy dwie najważniejsze rzeczy, które opisują to, jacy jesteśmy i jak działamy – podsumowuje Świtoński.

Do nowego brandingu wprowadzono ikony, które reprezentują główne wartości i obszary LuckyYou. Postawiono też na 3 główne kolory: stonowany grafit, neutralną szarość i energetyczną limonkę.

W obszarze identyfikacji wizualnej postawiono na ewolucję, czyli pozostawienie charakterystycznego kształtu siódemek w nowej typografii i lżejszej, bardziej nowoczesnej formie oraz zupełnie nowy font.

Wszystkie te elementy znalazły swój wyraz na nowej stronie internetowej agencji.

Autorką odświeżonej identyfikacji wizualnej jest Sara Wojciechowska, Junior Art Director. Za materiały tekstowe odpowiedzialny jest zespół copywriterski: Natalia Wojciechowska i Maciej Karolczak. Autorem projektu i wdrożenia strony internetowej jest Paweł Czamański, senior graphic designer.

Dołącz do dyskusji: LuckyYou z okazji 10. urodzin odświeża identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl