Ludwik Krakowiak: z „PC World” i „Networld” do agencji Profeina

Ludwik Krakowiak zaczął pracę w agencji public relations Profeina. Wcześniej przez ponad 10 lat pracował w magazynach „PC World” i „Networld” (wydawanych przez IDG Poland).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ludwik Krakowiak: z „PC World” i „Networld” do agencji Profeina
Ludwik Krakowiak

W Profeinie Ludwik Krakowiak odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji dla firm z obszaru IT i nowych technologii. Klientami agencji są m.in. Blue Media, Coders Lab, Dreamcommerce, Eurosender, Skilltrade oraz Smogathon.

Poprzednio przez 12 lat pracował w „PC World” i „Networld” (IDG Poland). Początkowo był dziennikarzem, specjalizował się w tematyce nowoczesnych technologii informacyjnych, oprogramowania i e-commerce. W połowie 2013 roku został redaktorem naczelnym obu magazynów.

Krakowiak jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day