SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lufthansa zachęca „Spotkajmy się pośrodku“

Linie lotnicze Lufthansa rozpoczęły kampanię reklamową "Spotkajmy się pośrodku“, która ma wypromować ofertę tańszych lotów do Azji.

Article

W nowej akcji przewoźnik zachęca, by na miejsce spotkania wybrać miasto leżące w połowie drogi łączącej bliskie osoby. Na stronie linii można dokładnie wytyczyć środek odległości dzielącej bliskich i znaleźć najbliższe miasto, do którego Lufthansa oferuje połączenia.

"Meet Halfway" to również konkurs, w którym do wygrania są bilety lotnicze w klasie ekonomicznej dla dwóch osób. Aby wziąć udział w zabawie, należy opublikować na Instagramie lub Facebooku zdjęcie osoby, za którą tęsknią wyjaśniając, dlaczego chcą spotkać się pośrodku.  Do zdjęcia należy dołączyć hasztagi #LufthansaMeetHalfway oraz punkty współrzędne miejsca leżącego w połowie drogi, które można wygenerować na stronie kampanii.

Konkurs potrwa do 9 października. Kampania obejmie też niestandardową akcję - na ulice Warszawy wyjedzie specjalny stary Volkswagen w malowaniu Lufthansy, promujący hasło #MeetInTheMiddle.

Lufthansa reklamuje obecnie promocyjną ofertę lotów do miast azjatyckich - Hong Kongu, Bangkoku, Seulu i Tokio. Promocja komunikowana jest w radiu i internecie. Dodatkowo, w Warszawie i Krakowie pojawią się reklamy na lotniskach oraz na środkach transportu, w stolicy także w metrze.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Kolle Rebbe, planowanie mediów zostało powierzone domowi mediowemu Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lufthansa zachęca „Spotkajmy się pośrodku“

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl