Łukasz Borek dyrektorem wykonawczym w Next, odchodzi Jacek Celiński

Łukasz Borek, poprzednio pracujący w K2, za miesiąc dołączy do zespołu agencji interaktywnej Next (należącej do Starcom MediaVest Group), gdzie obejmie funkcję dyrektora wykonawczego. Ostatnio pełnił ją Jacek Celiński, który teraz żegna się z firmą.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Borek dyrektorem wykonawczym w Next, odchodzi Jacek Celiński
Łukasz Borek

Jako dyrektor wykonawczy Łukasz Borek będzie zarządzał strukturami agencji Next, a także nadzorował rozwój usług związanych z kreacją, tworzeniem i produkcją treści marketingowych oraz technologiami wspierającymi content marketing. Będzie podlegał bezpośrednio Beacie Golubińskiej, chief operating officerowi Starcom MediaVest Group w Polsce.

Poprzednio Borek przez siedem lat pracował w agencji K2 (wcześniej działającej jako K2 Internet), pełniąc kolejno funkcje project managera, account managera i senior account managera, a przez ostatnie trzy lata - account directora. Początkowo pracował przy obsłudze reklamodawców z branży finansowej, a potem zajmował się projektami dla takich firm i marek jak Coca-Cola Poland Services, Stock Poland, Janssen Pharmaceuticals, Cinema City, Nutricia oraz Heineken.

W Next przez ostatnie trzy lata dyrektorem wykonawczym był Jacek Celiński, odchodzący obecnie z firmy (jego dalsze plany zawodowe nie są na razie znane). Ogółem ze Starcom MediaVest Group był związany przez dziewięć lat, wcześniej m.in. kierował zespołem obsługującym Coca-Cola Poland Services.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"