Łukasz Chwiszczuk: z Media Group do Social Tigers

Łukasz Chwiszczuk objął stanowisko head of performance w agencji digitalowej Social Tigers. Poprzednio pracował w domu mediowym Media Group.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Chwiszczuk: z Media Group do Social Tigers
Łukasz Chwiszczuk

Przez ostatnie trzy lata Chwiszczuk zarządzał działem digital performance w domu mediowym Media Group. W przeszłości pracował na podobnych stanowiskach w K2 oraz GroupM.

Chwiszczuk jest certyfikowanym trenerem Google Ads, zajmuje się również szkoleniami. W swojej karierze zrealizował projekty dla takich marek jak Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK czy Bosch.

- Wraz z przyjściem Łukasza, nasze możliwości do wzięcia większej odpowiedzialności za wynik w e-commerce i lead generation rosną. Możemy również prowadzić dla klientów bardziej spójne i elastyczne działania w dwóch największych systemach reklamowych na świecie - mówi Franciszek Georgiew, szef agencji Social Tigers.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana