Łukasz Piekut odpowiada za markę Lyrebird

Łukasz Piekut dołączył do zespołu agencji THEY.PL, gdzie jako social media director pokieruje nową marką Lyrebird.

lb
lb
Udostępnij artykuł:
Łukasz Piekut odpowiada za markę Lyrebird

Do jego zadań należy budowa i wdrażanie strategii z zakresu social media marketingu.

Od 2014 roku Łukasz Piekut pełnił funkcję social media managera w BrainJuice Group, gdzie odpowiadał za komunikację m.in. marek Johnnie Walker, Bushmills i Ronson.

W przeszłości jako head of social był związany z agencją Mediapolis oraz Supermedia Interactive, gdzie pracował na stanowisku creative manager. Prowadził też portal kulturalny o Warszawie mowianamiescie.pl.

lb
Autor artykułu:
lb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana