SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Plona: z Value Media do K2 Media

Łukasz Plona objął funkcję innovation&technology directora w agencji K2 Media. Poprzednio był związany z Value Media.

Łukasz PlonaArticle

Plona będzie odpowiedzialny za rozwój zaplecza technologicznego i własnej platformy zarządzania danymi agencji (data management platform), poszerzanie kompetencji programatycznych oraz integrację usług data-driven.

 - Dziś integracja danych jest największym wyzwaniem dla wszystkich agencji i domów mediowych. Dlatego wdrażając nowe narzędzia digitalowe myślimy już nie tylko o bezpośrednich efektach. Idziemy o krok dalej. Badamy, jak dane narzędzie będzie się zachowywało w całym ekosystemie rozwiązań i aplikacji, którymi już dysponuje klient. To wymaga zunifikowanego podejścia i zaangażowania ekspertów z różnych dziedzin - od digitalu, po analitykę i IT. Łącząc informację z wielu źródeł, dostarczamy klientom konkretną wiedzę - zapowiada Łukasz Plona.

Plona specjalizuje się w tworzeniu strategii mediowych, rozwijaniu wielokanałowych działań marketingowych oraz wdrażaniu nowych narzędzi z pograniczna business intelligence. Doświadczenie zbierał m.in. w agencji Cube Group, a ostatnio w Value Media. Pracował dla PLL LOT, Avans, IdeaBank, Castorama, UPC, Media Expert, Tchibo, TUI oraz Aviva.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Łukasz Plona: z Value Media do K2 Media

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
poszo
No to jak zbierał przy media expercie to prawdopodobnie jest coś warty. Polska firma która naprawdę prężnie się rozwija i ciągle o niej głośno.
odpowiedź