Łukasz Szelecki w agencji Flywheel

Do agencji Flywheel dołączył Łukasz Szelecki. Od listopada br. pełni funkcję PR managera.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Łukasz Szelecki w agencji Flywheel
Łukasz Szelecki

Szalecki będzie zarządzać pracą kilkuosobowego zespołu zajmującego się obszarem ICT (działem telekomunikacji i informatyki). Będzie także nadzorował współpracę z klientami z sektora rynków kapitałowych.

Łukasz Szelecki wcześniej pracował w Ringier Axel Springer Polska, gdzie m.in. zarządzał zespołem wydawców i reporterów wideo oraz był prezenterem programów informacyjnych Onetu. Poprzednio jako dziennikarz był związany z Polsat News i Radiem TOK FM. W latach 2014-2015 był rzecznikiem prasowym Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Z wykształcenia jest prawnikiem i politologiem oraz doktorem nauk społecznych w zakresie nauk o polityce.

Flywheel to agencja, która jest obecna na rynku od 2011 roku i specjalizuje się w branży farmaceutycznej oraz mediowej. Odpowiada m.in. za komunikację strategiczną Huawei Polska, projektowo współpracuje m.in. z polskim oddziałem BBC Studios. Za komunikację serialu "Rojst" otrzymała w 2018 roku nagrodę „Złoty Spinacz”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu