Łukasz Szymański marketing directorem w NextWeb Media

Łukasz Szymański awansował w strukturach NextWeb Media na stanowisko marketing directora. Poprzednio pełnił funkcję marketing managera.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Łukasz Szymański marketing directorem w NextWeb Media
Łukasz Szymański

W zakres kompetencji Szymańskiego wchodzić będzie obecnie realizacja strategii marketingowej i PR-owej NextWeb Media oraz koordynowanie pracy działu marketingu.

Łukasz Szymański związany jest z tą firmą od 3,5 roku. Wcześniej pracował w sieci aptek Dbam o Zdrowie - jako specjalista ds. wsparcia sprzedaży koordynował działania marketingowe i sprzedażowe apteki internetowej DoZ.pl. Ma ponad 6-letnie doświadczenie w branży internetowej.

Szymański jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, gdzie ukończył kierunek komunikacja społeczna i PR.

Komentarze (0)
szczery
12 lat temu

Dajcie spokój! Jaki z niego ambasador marek? Można się uśmiać! On może być głupkiem krajowym, a nie ambasadorem marki.

story
12 lat temu

jak mowią górale- ale żeśta qu.....ę wybrali do obracania, wy tfe-avu-nowcy-agorowcy-michnicowcy-H,HE,HE......................

keli9
12 lat temu

Sorry,czym się różni wsiowy głupek od wielkomiejskiego według Ciebie?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji