W zakres kompetencji Szymańskiego wchodzić będzie obecnie realizacja strategii marketingowej i PR-owej NextWeb Media oraz koordynowanie pracy działu marketingu.
Łukasz Szymański związany jest z tą firmą od 3,5 roku. Wcześniej pracował w sieci aptek Dbam o Zdrowie - jako specjalista ds. wsparcia sprzedaży koordynował działania marketingowe i sprzedażowe apteki internetowej DoZ.pl. Ma ponad 6-letnie doświadczenie w branży internetowej.
Szymański jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, gdzie ukończył kierunek komunikacja społeczna i PR.
Dajcie spokój! Jaki z niego ambasador marek? Można się uśmiać! On może być głupkiem krajowym, a nie ambasadorem marki.
jak mowią górale- ale żeśta qu.....ę wybrali do obracania, wy tfe-avu-nowcy-agorowcy-michnicowcy-H,HE,HE......................
Sorry,czym się różni wsiowy głupek od wielkomiejskiego według Ciebie?