Luksja z nową platformą komunikacji "Twój pierwszy krok ku pielęgnacji"

W sierpniu marka kosmetyków pielęgnacyjnych Luksja (PZ Cussons) wystartowała z letnią kampanią pod hasłem „Luksja. Twój pierwszy krok ku pielęgnacji”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada Tailor Made PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Luksja z nową platformą komunikacji "Twój pierwszy krok ku pielęgnacji"

Celem nowej strategii kreatywnej Luksji jest  podkreślenie najważniejszych walorów produktów marki oraz zachęcenie nowych użytkowników do wypróbowania ich działania na własnej skórze.

W ramach kampanii klienci mogą testować żele pod prysznic Luksja i podzielić się opinią na ich temat. Zadecydują także czy chcą otrzymać zwrot pieniędzy za zakupiony produkt czy wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami nawiązującymi do relaksu i pielęgnacji ciała. Są to trzy bony o wartości 2 tys. zł na 2-osobowy wyjazd do SPA oraz 50 podwójnych zestawów pielęgnacyjnych.

Kampania potrwa do 30 września br.

Idea, kreacja oraz wszystkie działania egzekucyjne są po stronie Tailor Made PR, która na co dzień obsługuje markę w zakresie PR i social media.

W ramach opracowanej strategii Tailor Made PR odpowiada także za stworzenie key visuals, prowadzenie media relations, współpracę z influencerami, komunikację w social mediach, web development oraz zakup mediów online.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta