SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Luksusowa w zmienionym designie z nowymi smakami

Wódka Luksusowa trafia do sprzedaży w butelkach zmienionych pod względem wzorniczym i graficznym. Jednocześnie wprowadzane są jej dwie nowe wersje smakowe.

W ramach redesignu wódki Luksusowa jej butelka zyskała ergonomiczny kształt, zachowując przy tym kwadratowej podstawy. Etykieta została uproszczona oraz umieszczona asymetrycznie i – podobnie jak emboss – w kierunku wertykalnym. Złoty kolor na etykiecie zastąpiło srebro, a na butelce wytłoczona została data 1928, która nawiązuje do pochodzenia marki. Jednocześnie do sprzedaży trafiają dwa nowe warianty smakowe tej wódki – Luksusowa Gorzka i Luksusowa Wiśniowa.

Nowy design Luksusowej – przygotowany przez agencję Dragon Rouge – ma zapewnić marce większą nowoczesność i atrakcyjność przy jednoczesnym zachowaniu dziedzictwa wizualnego. Zmiany wiążą się również ze skierowaniem brandu do młodszej grupy konsumentów.

Redesignowi Luksusowej towarzyszą działania reklamowe zapraszające do zabawy w świecie nowo obowiązującej kwadratowej rzeczywistości. Kampanię pod hasłem „Nowy Kształt Luksusu” przygotowała agencja Lowe GGK.

Dołącz do dyskusji: Luksusowa w zmienionym designie z nowymi smakami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl