Lustrzana Joanna Kurowska w nowej kampanii Plus dla Firm (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Plus dla Firm z udziałem Joanny Kurowskiej. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet i BTL.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

W nowej odsłonie kampanii reklamowej Plus dla Firm Joanna Kurowska zaprasza potencjalnego klienta na drugą stronę lustra, pokazując mu kolorowy świat pełen luksusu. Przekaz informuje, że nowi użytkownicy tej taryfy mają o 50 proc. tańsze połączenia, a telefon HTC HD2 mogą kupić już za zł. Kurowska występuje w reklamach Plus dla Firm od wiosny ubiegłego roku, do tej pory wcielając się w rolę kobiety pracującej.

Obecna kampania rozpoczęła się 22 stycznia w telewizji, od 25 stycznia obejmuje prasę i internet, od 8 lutego – radio, a ponadto jest prowadzona w punktach sprzedaży i salonach Plusa (ulotki i plakaty). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, a media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?