SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

M&C Saatchi nie obawia się kryzysu

Pomimo recesji sieć agencji reklamowych M&C Saatchi zamierza kontynuować w bieżącym roku swoje plany globalnej ekspansji.

Za ubiegły rok sieć, do której należą m.in. agencja reklamowa M&C Saatchi i dom mediowy Walker Media, zanotowała 19-procentowy wzrost dochodu, do poziomu 104,4 miliona funtów. W Europie dochody firmy wzrosły o 70 procent, do poziomu 10,3 miliona funtów.

"Trwająca niepewność ekonomiczna i ograniczona widoczność sprawia, że cały czas jesteśmy ostrożni. Na tym tle będziemy cały czas mocno skupiać się na kontrolowaniu kosztów. Nadal jednak wierzymy w nasz podstawowy model biznesowy i mamy dobry bilans. Dlatego będziemy jeszcze bardziej inwestować w naszą organiczną strategię rozwoju" - zapowiada dyrektor wykonawczy M&C Saatchi David Kershaw.

Ostatnio sieć otworzyła swoje nowe biura w Szwajcarii i Brazylii. Wśród klientów firmy są m.in. COI Communications, GlaxoSmithKline i RBS Group.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: M&C Saatchi nie obawia się kryzysu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl