SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” dalej hitem TVP2. Serial śledzi 6,5 mln widzów

„M jak miłość” w sezonie 2015/2016 ogląda średnio 6,54 mln osób, o 120 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego spadku produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Najchętniej oglądany odcinek serialu w tym sezonie zgromadził 7,07 mln widzów.

fot. tvpArticle

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 22 marca 2016 roku wyniosła 6,54 mln osób. Przełożyło się to na 39,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 33,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji w analizowanym okresie wyemitowano 9 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził on 7,07 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „M jak miłość”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

09-11-2015

7 068 919

41,64%

24-11-2015

7 012 339

42,41%

01-02-2016

6 991 302

42,70%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 120 tys. widzów, choć minimalnie wzrósł udział serialu w grupie komercyjnej. Wówczas (tj. w okresie od 1 września 2014 roku do 24 marca 2015 roku) produkcję śledziło średnio 6,66 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 40,21 proc. oraz 33,02 proc. udziału.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy gł. filmy fabularne oraz program „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia” i osiąga tylko 11,32 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (różne audycje, m.in.: filmy fabularne; 6,56 proc.), a czwarty - TVN (paradokument „Ten moment” i serial „Singielka”; 4,96 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzeci jest TVN, który wypada nieco lepiej od Jedynki.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - M jak miłość

6 540 823

39,65%

33,26%

Polsat

1 867 476

11,32%

15,88%

TVP1

1 082 953

6,56%

6,00%

TVN

818 836

4,96%

6,14%

Przypomnijmy, że Telewizja Polska przedłużyła niedawno umowę na produkcję „M jak miłość”. Realizowany przez spółkę MTL MaxFilm serial widzowie Dwójki będą mogli oglądać co najmniej do końca roku, a jego budżet nie zostanie zmniejszony (dowiedz się więcej).

Dodajmy, że w lutym br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,61 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” dalej hitem TVP2. Serial śledzi 6,5 mln widzów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Moim zdaniem najlepszy w historii serialu odcinek to 1187.Poetycka atmosfera rodem z "Pana Tadeusza", tak sielsko i uroczy zajączek.
odpowiedź