SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” i „Voice of Poland” najpopularniejszymi programami tv na Facebooku, „Szkoła” najbardziej dyskutowana

Wśród polskich programów i seriali telewizyjnych najwięcej fanów na Facebooku mają „M jak miłość”, „Voice of Poland”, „Szkoła”, „Tylko muzyka” i „Wiem co jem”. Zdecydowanie najwięcej aktywności użytkownicy wykonują na fanpage’u „Szkoły”.

Article

Facebookowy fanpage serialu TVP2 „M jak miłość” na koniec lutego br. miał 807,7 tys. użytkowników, o 18,6 tys. więcej niż miesiąc wcześniej - wynika z danych firmy SoTrender. Kolejne miejsca pod tym względem zajęły program TVP2 „Voice of Poland” (673,2 tys. fanów), serial TVN „Szkoła” (692,3 tys.), program Polsatu „Tylko muzyka” (647,4 tys.) i program TVN Style „Wiem co jem” (600,8 tys.).

W czołowej piętnastce znalazły się fanpage czterech seriali Telewizji Polskiej („M jak miłość”, „Rodzinka.pl”, „Ranczo”, „Na dobre i na złe”) oraz po dwa profile programów rozrywkowych Polsatu („Tylko muzyka” i „Twoja twarz brzmi znajomo”) i TVN („Mam talent” i „Top model”).

W rankingu jest tylko jeden fanpage programu informacyjnego („Fakty” TVN) i dwa formatów z kanałów tematycznych („Wiem co jem” z TVN Style i „Warsaw Shore” z MTV Polska).


Na fanpage’u „Szkoły” w lutym br. aktywności (napisanie komentarzy lub wpisów, kliknięcie w przyciski pod nimi) wykonało aż 290,9 tys. użytkowników, 42 proc. wszystkich fanów serialu.

Kolejne produkcje zanotowały kilka razy niższe wyniki: „M jak miłość” - 136,3 tys. aktywnych użytkowników (17 proc. wszystkich fanów), „Dzień dobry TVN” - 78,6 tys. użytkowników (18 proc.), a „Warsaw Shore” - 73,4 tys. (15 proc.).


Suma wszystkich aktywności internautów na fanpage’u „Szkoły” wyniosła w zeszłym miesiącu 2,29 mln. W przypadku „Faktów” było to 804,5 tys., „M jak miłość” - 607,3 tys., a „Warsaw Shore”, „Słownika polsko@polskiego” i „Wiem co jem” - 443-457 tys.

Dla fanpage’a „Szkoły” względny wskaźnik interaktywności osiągnął poziom 3 735, dla profilu „Pi i Sigma” - 2 848, a dla profilu „Słownika polsko@polskiego” - 2 137.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i „Voice of Poland” najpopularniejszymi programami tv na Facebooku, „Szkoła” najbardziej dyskutowana

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WACEK
Kurczę, nie rozumiem, co to jest FANPAGE???? Nie można by tak po polsku? W jakim kraju my żyjemy!?
10 12
odpowiedź