SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Derda: z Performance Media na dyrektora marketingu Chipita Poland

Maciej Derda został nowym dyrektorem marketingu w Chipita Poland (właściciel takich marek jak 7Days, Bake Rolls). Odpowiada w firmie za działania w Polsce i krajach bałtyckich. Ostatnio pracował w Performance Media.

Maciej DerdaMaciej Derda

Od wielu miesięcy stanowisko dyrektora marketingu w Chipita było nieobsadzone. Wcześniej funkcję tę pełniła Alina Baniecka.

Maciej Derda do Chipita Poland przeszedł z Performance Media, gdzie pracował ponad rok jako business development director. Wcześniej związany był z Kompanią Piwowarską m.in. jako brand director marek Lech i Dębowe. Pracował też w marketingu USP Zdrowie, gdzie m.in. jako group category manager odpowiadał za środki przeciwbólowe i witaminy.

- Będę się koncentrował na umacnianiu pozycji głównych marek: rogalików 7Days, Borseto, Bake Rolls i Chipicao. To na nie przeznaczamy gros naszego budżetu - zapowiada Maciej Derda w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Chipita reklamowo współpracuje z agencją Red8 i domem mediowym Media Direction OMD. Obecnie firma wprowadza markę Bake Rolls na Litwie.

Jedną z ostatnich dużych akcji reklamowych producenta była ubiegłoroczna kampania rogali 7Days (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Maciej Derda: z Performance Media na dyrektora marketingu Chipita Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl