SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Jerzak marketing intelligence directorem w SalesTube

Maciej Jerzak od grudnia objął stanowisko marketing intelligence directora w agencji e-commerce SalesTube (Group One). Przez ostatnie dwa lata pracował w Booking.com.

Do zadań Jerzaka należą wprowadzanie rozwiązań łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One. Zajmuje się też rozwojem produktów w obszarze biddable media i zarządzaniem zespołem SEM.

Od 2012 roku związany był z dublińskim oddziałem Google. Jako account manager odpowiadał za wdrażanie DoubleClick Ad Exchange w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Awansował następnie na display specialist, media buying solution CEE (Central and Eastern Europe) i doradzał kluczowym klientom Google, jak efektywnie wykorzystywać możliwości DoubleClick w ich kampaniach display&video.

Przez ostatnie 2 lata na stanowisku programmatic media managera odpowiadał za globalną strategię zakupu kampanii display programmatic, dla platformy Booking.com.

Dołącz do dyskusji: Maciej Jerzak marketing intelligence directorem w SalesTube

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Id
Proszę nie mieć mi za złe tego pytania, ale czy ten Pan oprócz tego, że gdzieś pracował i kimś był, to coś osiągnął? W sensie: zwiększył sprzedaż, zmniejszył koszty... Bo złapanie gdzieś etatu jest super, ale takich ludzi trochę jednak jest...
odpowiedź
User
Piotrek
Szacun za umiejetnosc przyciagania takich ludzi jak Maciek!
odpowiedź