SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Lissowski po ośmiu latach odchodzi z Publicis Worldwide Polska

Maciej Lissowski kończy pracę w Publicis Worldwide Polska jako chief operating officer. Jego stanowisko zostanie zlikwidowane.

Maciej Lissowski Article

Maciej Lissowski pracował w Publicis Worldwide Polska przez ostatnie 8 lat, był odpowiedzialny za obsługę operacyjną wszystkich klientów.

- Maciej przez ostatnie 8 lat z pełnym poświęceniem przyczyniał się do licznych sukcesów i świetnych wyników osiąganych przez Publicis Worldwide Polska. Dzięki swojej ciężkiej pracy doprowadził do wygrania szeregu przetargów. A przede wszystkim zbudował wspaniały zespół, za co mu bardzo dziękuję - komentuje Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Polska.

Karierę w branży reklamowej zaczął w 1991 roku w lokalnej agencji. Później pracował m.in. dla Lintas Warszawa oraz Young & Rubicam. W 1999 roku po raz pierwszy rozpoczął pracę dla Publicis na stanowisku group account director. W 2002 roku przeszedł do spółek Grupy Ogilvy, by wrócić do Publicis w 2010 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Lissowski po ośmiu latach odchodzi z Publicis Worldwide Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
terefere
złe decyzje sprzed kilku lat zaczynają przynosić "owoce"
8 8
odpowiedź
User
Jonny
"Maciej przez ostatnie 8 lat z pełnym poświęceniem przyczyniał się do licznych sukcesów i świetnych wyników osiąganych przez Publicis Worldwide Polska" - i w nagrodę dostał kopa w d.... Ot, miłosierdzie korporacji
9 8
odpowiedź
User
Poważny
Koniec wielkiej ery.
9 8
odpowiedź
User
doświadczony
kolejna zła a nawet bardzo zła decyzja tej całej organizacji - kiedy zarządzający zrozumieją, że tracą i sami tworzą okazje, że powstanie kolejny konkurent zabierający im klientów (klient potrafi myśleć stawia na jakoś i nie zawsze chce słuchać korporacyjnych bajek....
10 8
odpowiedź