Maciej Musiał reklamuje piwo Żywiec

Marka Żywiec wprowadziła na rynek bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem, rozszerzając portfolio piw 0,0%. Promuje je kampania „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Maciej Musiał reklamuje piwo Żywiec
Maciej Musiał w spocie piwa Żywiec

W ramach kampanii z udziałem Macieja Musiała powstały materiały dedykowane kanałom social media, a także zdjęcia produktowe i lifestyle’owe wykorzystywane w kampanii digital i outdoor. Nawiązują do spędzania czasu na łonie przyrody. 

Rozszerzeniem kampanii będzie kwiatowy ambient w przejściu podziemnym przy Metrze Centrum w Warszawie. Dodatkowo, Maciej Musiał pojawi się jeszcze w działaniach dedykowanych sieci sklepów Żabka.

– Kampania „Chce się Ż w rozkwicie” dedykowana jest młodym dorosłym konsumentom, którzy coraz chętniej sięgają po bezalkoholowe warianty piw. To dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Macieja Musiała – aktora niezwykle popularnego wśród generacji Z i Y. Mamy nadzieję, że kreacje z jego udziałem spotkają się z zainteresowaniem tej grupy – mówi Natalia Szałkowska, senior brand managerka marki Żywiec.

Marka Żywiec, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, poszukujących lżejszych lub bezalkoholowych piw, w tym roku wprowadziła na rynek linię „Kwiaty Polskie”, czyli piwa bezalkoholowe o typowo polskich smakach i aromatach – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%. W rodzinie Żywiec 0,0% ze smakiem znajdują się jeszcze Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Malinaż z nutą Trawy Cytrynowej 0,0%, Żywiec Miętaż z nutą Bergamotki 0,0% oraz Żywiec Pomelonż z nutą Cytrusów 0,0% (wariant dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka).

Za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii odpowiada Agencja 2012, a rozszerzeniem socialowym kampanii zajęła się agencja Cukier. Za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Dynamo, a za planowanie i zakup kampanii – Starcom. Działania BTL dla marki Żywiec koordynuje agencja Artegence. Działania PR prowadzi agencja Hope.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem