SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Tkacz dyrektorem marketingu Discovery Networks w Europie Środkowej

Maciej Tkacz objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Discovery Networks CEEMEA na Europę Środkową. Będzie kierował połączonym zespołem komunikacji marketingowej kanałów Discovery i Eurosportu.

Article

Tkacz będzie odpowiedzialny za rozwój biznesowych strategii marketingowych i komunikacyjnych w regionie. Będzie nadzorował komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B.

Maciej Tkacz przez ostatnie 14 lat pracował w koncernie Procter & Gamble, piastując tam stanowiska menedżerskie, obejmujące nadzór nad działaniami prowadzonymi na ponad 50 rynkach Europy, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki. Ostatnio był tam regional brand managerem marek Old Spice, Gillette, Camay oraz Noxzema.

W portfolio Discovery Networks w Europie Środkowej są m.in. kanały Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, TLC, ID, Eurosport i Eurosport 2.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Tkacz dyrektorem marketingu Discovery Networks w Europie Środkowej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ex
I z całej siły trzymam kciuki by do tych kanałów podanych na samym końcu dołączyły kolejne bezpłatne na MUX 8 DVB-T na czele z polskim DMAX :)
10 12
odpowiedź
User
Patrick
A gdzie doświadczenie w mediach? Juz nie jest konieczne?
16 8
odpowiedź
User
Ola
Patrząc na rynek "mediów" ludzie z FMCG albo pokochają media: ich nieprzewidywalność, magię czy kreatywność. Albo po 10-12 miesiącach wracają w popłochu do wolumenów sprzedaży i promocji na półkach sklepowych itp. No cóż, życzymy powodzenia w nowym życiu ;) Jak Pan Maciej z czasem poluzuje krawacik to będzie OK.
9 8
odpowiedź
User
Z obu zlobow jadlem.
Zanudzi sie i cofnie. W FMCG marketingowiec to faktyczny spec od marketingu - 4P: Product, Place, Price, Promotion. Mnostwo narzedzi, tysiace korelacji. W mediach w wiekszosci pompastyczny marketing= tylko i wylacznie promocja. Rozczaruje sie.
9 8
odpowiedź