Maciej Wisławski twarzą olejów Platinum

1 kwietnia rusza najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowychPlatinum pod hasłem "Wymień olej! Na Platinum". Twarzą wiosennejodsłony Platinum jest Maciej Wisławski.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe obejmą: outdoor, prasę branżową, radio iinternet. Kreacje pojawią się na billboardach w całej Polsce,magazynach motoryzacyjnych oraz prasie skierowanej do właścicieliwarsztatów (Auto Świat, Motor, Auto Motor i Sport, Auto Expert,Auto Moto Serwis i Nowoczesny Warsztat). Spoty reklamowe, w którychusłyszymy głos Macieja Wisławskiego, będą emitowane wogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych (RMF FM, Radio ZET,Polskie Radio 3, WaWa, Tok FM, Złote Przeboje, Anty Radio, Planeta,Flash, Roxy FM). Uzupełnieniem działań promocyjnych jest reklamabanerowa w serwisach internetowych (Onet.pl oraz serwisymotoryzacyjne).

Kampania to efekt współpracy Orlen Oil z Demo EffectiveLaunching.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"