„Mądra Babcia” rusza z Silver TV - interaktywną telewizją dla pokolenia 50+

Beata Borucka, znana jako „Mądra Babcia” oficjalnie ruszyła z internetową telewizją Silver TV. W ramówce znalazły się: program śniadaniowy, dotyczący sportu, zdrowia czy dbania o urodę. Nadawane są z własnego studia.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
„Mądra Babcia” rusza z Silver TV - interaktywną telewizją dla pokolenia 50+
Beata Borucka / fot. materiały prasowe

Influencerka rozpoczęła emitowanie swoich programów w mediach społecznościowych w październiku 2020 roku. Teraz uruchomiła także własną platformę, stworzyła stałą ramówkę oraz własne studio.

Na Facebooku, YouTube oraz na stronie internetowej telewizja.silvertv.pl można oglądać program śniadaniowy „Na dobry dzień”, „Ćwicz na zdrowie – gimnastyka na zdrowie dla młodzieży 50+”, „Jak być piękną?”, „Talerz zdrowia”, „Na zdrowie”, „Tańcz na zdrowie – latino dla młodzieży 50+”, „Bezpiecznie przez życie” czy „Jesteś piękna”.

- Nasza Silver TV to nie tylko ciekawe treści, ale przede wszystkim miejsce dla społeczności. Mamy babcie pogodynki, jest blok babcioreklama o babciowym rękodziele przygotowywany przez uczestniczki, a także gościmy w studio ciekawe postaci babć i prezentujemy ich hobby, a w grupie Mądre Babcie mamy babciobutik, gdzie można wystawiać swoje prace – objaśnia Beata Borucka, twórczyni telewizji Silver TV.

Przestrzeń dla osób 50+

Mądra Babcia chce aktywizować i edukować polskie babcie w wieku 50+, wokół internetowego kanału udało się zgromadzić blisko 200 tys. kobiet zainteresowanych tworzonymi treściami.

- Obecnie w mediach nie ma żadnego stałego programu skierowanego do grupy 50+, a co za tym idzie dla reklamodawców, mających ofertę dla tych osób. Połączenie tej grupy społecznej i reklamodawców jest w dzisiejszych czasach skazane na sukces, co widzimy w dynamicznym rozwoju zasięgów programów Silver TV. Miesięcznie nasze filmy osiągają ponad 2 milionowe zasięgi organiczne, a reklamodawcom niejednokrotnie po emisji brakuje produktów i to dopiero początek. Silver TV to coś więcej niż telewizja – zaznacza Mądra Babcia.

grafika

Poza działaniem na YouTube, Facebooku i stroną internetową, Beata Borucka zapowiada uruchomienie aplikacji mobilnej oraz aplikacji na telewizory z systemem Android TV na których również będzie można oglądać dostępne programy.

Kanał dla pokolenia 50+ w telewizji naziemnej

Od 1 maja w telewizji naziemnej ruszy kanał Antena TV, który pierwotnie miał nosić nazwę „Silver TV”. Jego pomysłodawcą jest Michał Winnicki, który wygrał konkurs KRRiT na nadawanie programu na MUX-1 telewizji naziemnej pod koniec lutego br.

W podobnym czasie, kiedy Winnicki złożył wniosek do KRRiT powstała internetowa telewizja Beaty Boruckiej. Zgłosiła ona nazwę "Silver TV" jako znak towarowy do Urzędu Patentowego, by ją zastrzec jako jej pomysł. Stąd Winnicki musiał zmienić nazwę swojego kanału, którego oferta ma być kierowana również do osób w wieku 50+.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero