SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„#mądremyki” w kampanii ekonta mobilnego w mBanku (wideo)

mBank rozpoczął kampanię promującą płatności kartą i smartfonem dostępne dla posiadaczy oferowanego przez ten bank ekonta mobilnego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „#mądremyki”, przygotowano we współpracy z firmami Grey Group Poland, Flota Filmowa i Mindshare Poland.

Article

Reklamy z serii „#mądremyki” pokazują, jak dzięki płatnościom elektronicznych kartą i telefonem komórkowym dostępnym w mBanku  można ułatwić sobie życie w codziennych sytuacjach, np. ominąć korek, ochronić swój smartfon na plaży czy nawet oddzielić żółtko od białka.

Kampania informuje również o opcji moneyback, w ramach której można otrzymać 2 proc. wartości zakupów wykonanych kartą i smartfonem - do 50 zł miesięcznie przez pół roku.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (wiodące stacje), internecie (największe portale i serwisy internetowe), kinach oraz na outdoorze (bilboardy we wszystkich największych miastach). Obejmuje również konkurs dla internautów, w którym należy przedstawiać własne „#mądremyki”.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, produkcją spotów - dom produkcyjny Flota Filmowa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „#mądremyki” w kampanii ekonta mobilnego w mBanku (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl