Magazyn 'Manager`s Life' dostępny w otwartej sprzedaży

Skierowany do ludzi biznesu lifestylowy dwumiesięcznik "Managar's Life" (Amberpol Group), dotychczas dostępny wyłącznie w wybranych hotelach i ośrodkach SPA, od grudnia ub.r.. pojawił się również w otwartej sprzedaży.

pp / pp / pp
pp / pp / pp
Udostępnij artykuł:

Magazyn kupić można w salonach sieci Empik, Kolporter i Garmond Press. W związku z pojawieniem się pisma na rynku jego tematyka poszerzona została m.in. o treści związane  z marketingiem, giełdą, architekturą czy psychologią. Nadal w "Manager's Life" znaleźć można także informacje dotyczące życia gospodarczego, historie ludzi sukcesu, artykuły o nowinkach technologicznych czy treści związane z szeroką pojętą sztuką, zdrowiem, urodą i kuchnią. Objętość tytułu zwiększona została z 104 do 134 stron, a jego nakład podniesiono o połowę do 20 tys. egz. "Manager's Life" kosztuje 9,90 zł.

grafika

Wprowadzenie pisma do sprzedaży wspiera kampania w telewizji Rebel.tv oraz w portalu Inwestycje.pl Akcja została przygotowana i zaplanowana przez wydawcę tytułu. Magazyn promuje się także poprzez patronaty i sponsorowanie różnych imprez.

pp / pp / pp
Autor artykułu:
pp / pp / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu