SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyn „Show” odświeża formułę

W poniedziałek, 11 lipca br. na rynku ukaże się magazyn „Show” w odświeżonej formule. Wydawnictwo Bauer chce skierować swoje pismo teraz także do zamożnych i aktywnych kobiet w wieku powyżej 40. lat.

W dwutygodniku „Show” w odświeżonej formule będzie 35 nowych stron, na których znajdą się m.in. informacje dotyczące urody, zdrowia, kuchni i mody, a także dwa razy więcej krzyżówek niż dotychczas. Na okładce magazynu znalazła się dziennikarka Joanna Racewicz. Odświeżony „Show” ma poszerzyć także grupę docelową czytelniczek - wydawnictwo Bauer chce, aby magazyn kupowały także zamożne i aktywne kobiety powyżej 40. roku życia.

Odświeżony magazyn „Show” ukaże się na rynku w objętości 88 stron, w nakładzie 290 tys. egzemplarzy. Cena pozostaje niezmieniona i wyniesie 1,99 złotych za egzemplarz.

Wydanie „Show” w odświeżonej formule wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), w radiu RMF FM, w portalu Interia oraz w czasopismach Wydawnictwa Bauer (m.in. w „Pani” i „Twoim Stylu”).

Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Digit Art, a media zaplanował dom mediowy MEC.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Show” w kwietniu br. wyniosła 164 311 egz. (dane ZKDP).

 

  • Więcej informacji:
  • Show

Dołącz do dyskusji: Magazyn „Show” odświeża formułę

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jagoda
Zamożnych i aktywnych kobiet po 40-tce nie zdobywa się krzyżówkami proszę państwa :D
odpowiedź
User
zdzisek
oraz okładką telewizyjną :)
odpowiedź
User
Lara
Dla zamożnych po 40 to raczej Vogue a nie ploty, przepisy i porady cioci kloci :/
odpowiedź