SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Magazyn śledczy Anity Gargas” pokazywany po „Sprawie dla reportera” zyskał 560 tys. widzów. TVP1 liderem

Nowy sezon programu „Magazyn śledczy Anity Gargas” pokazywany tuż po „Sprawie dla reportera” ogląda średnio 1,10 mln osób, o 559 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej kiedy był pokazywany w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji jest liderem rynku w 4+.

Premierowe odcinki nowego sezonu „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 w okresie od 6 do 20 września 2018 roku pokazywane były w czwartki o godz. 22.30, tuż po hitowej „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia trzech pokazanych dotąd odcinków misyjnej audycji wyniosła 1,10 mln osób, co przełożyło się na 11,54 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził drugi odcinek, który oglądało 1,19 mln widzów.

W porównaniu do poprzedniej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., program zyskał 559 tys. widzów. Wówczas po pierwszych czterech odcinkach (pokazanych w okresie od 30 sierpnia do 20 września ub.r.) misyjna audycja gromadziła średnio 544 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 4,17 proc., 2,25 proc. i 3,09 proc. udziału. Wtedy pierwsze trzy odcinki magazynu emitowane były w środy o 22.00, a czwarty odcinek pokazano we wtorek o 20.55 (TVP wówczas przeniosła audycję do nowego pasma ze względu na środowe mecze Ligi Mistrzów).

TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 10,60 proc., nadająca w tym czasie filmy fabularne. Trzecia jest TVP2 (5,67 proc.; filmy fabularne), a czwarty - Polsat (5,09 proc.; również pasmo filmowe).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 telewizyjna Jedynka była trzecia, a w grupie 16-59 zajęła miejsce drugie.

W „Magazynie śledczym Anity Gargas” emitowane są reportaże o charakterze śledczym, opatrzone komentarzem autorki.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Dołącz do dyskusji: „Magazyn śledczy Anity Gargas” pokazywany po „Sprawie dla reportera” zyskał 560 tys. widzów. TVP1 liderem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nnn
.... Wówczas po pierwszych czterech odcinkach (pokazanych w okresie od 30 sierpnia do 20 września ub.r.) misyjna audycja....- MISYJNA AUDYCJA?!

odpowiedź
User
WIdz
Ale Polsat sobie słabo radzi w tym paśmie :o
odpowiedź
User
xxx
Sporo... Przecież w tamtym roku też był po SDR. No ale przynajmniej to jakiś sukces.
odpowiedź