SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Burda Media Polska wydaje magazyn "Zdrowie i Życie”

Magazyn „Zdrowie i Życie” (Burda Media Polska) zadebiutuje na rynku 25 marca br. W każdym wydaniu będzie poruszał jeden ważny temat, dotyczący zdrowia. W numerze znajdą się opinie specjalistów - ponad 30 ekspertów z dziedziny medycyny.

Article

Pierwszy numer magazynu ma być adresowany do kobiet powyżej 30. roku życia, które chcą żyć zdrowo, wyglądać młodo, mieć świadomość swojego ciała i zachodzących w nim zmian.

W wydaniu zostaną zaprezentowane materiały o intymnych problemach, bliskich każdej kobiecie. Będą to tematy trudne, takie jak np. problemy po menopauzie, choroby kobiece, m.in. endometrioza, mięśniaki czy zespół policystycznych jajników.

Jako dodatek specjalny czytelnicy otrzymają listę lekarzy w wąskich specjalizacjach chorób kobiecych w pięciu największych miastach w Polsce, wraz z informacjami, ułatwiającymi umówienie wizyty.

- Chcemy pokazywać najnowsze metody diagnostyczne i nowoczesne, skuteczne sposoby leczenia. Będziemy pisać przystępnym językiem o trudnych, często bardzo skomplikowanych sprawach. Będziemy zachęcać czytelniczki do inwestowania w swoje zdrowie, bo rozumiemy, jak ważna jest profilaktyka. Wiemy, że piękne ciało to zdrowe ciało - argumentuje redaktor prowadząca pisma, Renata Ciemięga.

Pismo współtworzy ponad 30 ekspertów z dziedziny medycyny. Każdy numer skupi się na jednym temacie. W pierwszym będzie to zdrowie kobiety, a w kolejnych (w 2019 roku będzie ich łącznie pięć) poruszane będą zagadnienia: alergii, cukrzycy, metabolizmu i mocnych pleców.

Magazyn „Zdrowie i Życie” będzie dostępny w ponad 10 tys. punktach sprzedaży prasy w całej Polsce w cenie 11,90 zł. Do jego produkcji użyto biodegradowalnego papieru z certyfikatami ekologicznymi. Pierwsze wydanie ukaże się na rynku 25 marca, będzie można je kupić przez 3 miesiące.

W związku z ukazaniem się na rynku pisma, wydawca planuje promocję w punktach sprzedaży, organizację debaty o zdrowiu z czytelnikami oraz kampanię w serwisach i tytułach Burdy.

W 2018 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, „Claudia” w 2018 roku zanotowała średnią sprzedaż ogółem na poziomie 122 tys. 116 egzemplarzy, co stanowi spadek o 12,26 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Burda Media Polska wydaje magazyn "Zdrowie i Życie”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Buba
Świetny pomysł... byłby w 2005 roku.
4 1
odpowiedź