SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny dla młodzieży: tylko „Bravo” zyskało w I półroczu 2011

Będący liderem zestawienia sprzedaży pism młodzieżowych dwutygodnik „Bravo” jako jedyny poprawił swój wynik w pierwszym półroczu bieżącego roku.

Magazyny dla młodzieży: tylko „Bravo” zyskało w I półroczu 2011

„Bravo” (Wydawnictwo Bauer) umocniło się na pozycji lidera osiągając sprzedaż na poziomie 200 898 egz., czyli o 2,2 proc. więcej niż rok temu.

Drugie w kolejności „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer) osiągnęło średnią sprzedaż ogółem wynoszącą 85 029 egz., tracąc przy tym 16,2 proc. Pismo od kwietnia br. zmieniło swoją formułę i jest teraz wydawane co miesiąc (wcześniej było dwutygodnikiem).

Podium zamyka miesięcznik „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który w I półroczu 2011 r. stracił 18,2 proc. i zanotował średnią sprzedaż ogółem na poziomie 81 799 egz.

Najwięcej (43,9 proc.) we wspomnianym okresie straciła ostatnia w rankingu „Dziewczyna” (Ringier Axel Springer Polska), której średni wynik wyniósł  40 300 egz.

Wirtualnemedia.plI półrocze
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Bravo200 898196 592
Bravo Girl85 029101 483
Twist81 79999 943
Fun Club75 235104 870
Popcorn56 48392 153
13 Magazyn Nastolatki48 22660 067
Dziewczyna40 30071 900


W samym czerwcu br. stratę zanotowały wszystkie tytuły poza „Twistem”, który poprawił swój wynik o 13,6 proc. Liderem pozostaje jednak w dalszym ciągu „Bravo” ze sprzedażą ogółem na poziomie 206 192 egz. (spadek o 5,6 proc.), a drugie miejsce zajął „Bravo Girl” (minus 21,1 proc.).

Najwięcej w tym ujęciu, bo aż 45,8 proc., stracił „Popcorn” (Ringier Axel Springer Polska). 

Wirtualnemedia.plczerwiec
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Bravo206 192218 364
Bravo Girl90 662114 979
Twist81 19171 446
Fun Club50 50483 678
13 Magazyn Nastolatki48 04065 668
Popcorn47 36187 313
Dziewczyna34 89762 150


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyny dla młodzieży: tylko „Bravo” zyskało w I półroczu 2011

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl