SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny o zdrowiu: 'Vita' traci, zyskuje 'Samo Zdrowie'

W październiku 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu adresowanych do kobiet był 'Vita' (Edipresse Polska SA) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Magazyny o zdrowiu: 'Vita' traci, zyskuje 'Samo Zdrowie'

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Vita" wyniosła 78 555 egz. - to 22,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2006 roku.

Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (Hachette Filipacchi Burda Polska) - 74 124 egz. (wzrost o 99 proc.) a na trzecim "Super Linia" (Wydawnictwo Medi Press), które sprzedało się w liczbie 48 718 egz. (wzrost o 26 proc.).

październik

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 78555 101492
Samo Zdrowie 74124 37108
Zdrowie 48718 38647
Super Linia 40422 41537
Żyjmy dłużej 27482 28046

2007

październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 78555 75674
Samo Zdrowie 74124 72334
Zdrowie 48718 47115
Super Linia 40422 48753
Żyjmy dłużej 27482 25212

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyny o zdrowiu: 'Vita' traci, zyskuje 'Samo Zdrowie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl