SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny o zdrowiu: 'Vita' traci, zyskuje 'Samo Zdrowie'

W październiku 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników ozdrowiu adresowanych do kobiet był 'Vita' (Edipresse Polska SA) -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Vita" wyniosła 78 555 egz. - to22,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2006 roku.

Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (HachetteFilipacchi Burda Polska) - 74 124 egz. (wzrost o 99 proc.) a natrzecim "Super Linia" (Wydawnictwo Medi Press), które sprzedało sięw liczbie 48 718 egz. (wzrost o 26 proc.).

październik

20072006
ZKDPSprzedażogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu78555101492
Samo Zdrowie7412437108
Zdrowie4871838647
Super Linia4042241537
Żyjmy dłużej2748228046

2007

październikwrzesień
ZKDPSprzedażogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu7855575674
Samo Zdrowie7412472334
Zdrowie4871847115
Super Linia4042248753
Żyjmy dłużej2748225212

Dołącz do dyskusji: Magazyny o zdrowiu: 'Vita' traci, zyskuje 'Samo Zdrowie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl