SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny people z niższą sprzedażą, „Show” stracił najwięcej

Wszystkie magazyny z segmentu people zanotowały w lutym r. nieduże spadki sprzedaży ogółem. Największy z nich dotknął dwutygodnik „Show”. Liderem segmentu pozostaje „Party”.

Magazyny people z niższą sprzedażą, „Show” stracił najwięcej

W lutym br. średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) wyniosła 462 540 egz., czyli była o 1,3 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 417 986 egz. i była o 4,4 proc. wyższa niż w lutym 2009 roku, co było największym spadkiem w rankingu.

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które zanotowała spadek sprzedaży o 1,08 proc. i w drugim miesiącu 2010 roku sprzedała się w ilości 230 459 egz.

Czwarty w rankingu był jedyny w nim tygodnik, czyli "Gala" (G+J Polska), ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 106 618 egz., czyli niższą o 3,66 proc. niż rok wcześniej. 

 luty
 20102009
ZKDPsprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd462 540468 840
Show417 986437 380
Viva230 459232 977
Gala*106 618110 668


Porównując dane lutowe do danych ze stycznia br., widać, że swoją sprzedaż ogółem w tym ujęciu poprawiły znacząco „Viva!” (wzrost aż o 53,2 proc.) oraz „Gala”, zaś spadki zanotowały „Show” i „Party”. W przypadku „Vivy!” trzeba dodać, że w lutym br. jedno z dwóch wydań tego pisma ukazało się w cenie promocyjnej 1,99 zł, a w styczniu oba sprzedawane były w normalnej cenie 5,90 zł. 

 2010
 lutystyczeń
ZKDPsprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd462 540467 393
Show417 986453 833
Viva230 459150 387
Gala*106 61891 684

* - "Gala" to jedyny tygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to dwutygodniki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyny people z niższą sprzedażą, „Show” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl