Magda Gessler jest na "tak" w kampanii Doliny Dobra

Firma wędliniarska Dolina Dobra rusza z aktywnościami reklamowymi, w których bierze udział znana restauratorka Magda Gessler.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Magda Gessler jest na "tak" w kampanii Doliny Dobra

Współpracę na większą skalę rozpoczęła akcja przejęcia przez Magdę Gessler social mediów Doliny Dobra oraz wspólne działania w jej własnych kanałach digitalowych. 

Działania z Magdą Gessler są częścią wspólnej kampanii Wielkanocnej, która jest kontynuacją działań w ramach ubiegłorocznej platformy komunikacyjnej ŚniadaTAK. W tym roku w kilku odsłonach główny bohater marki Gospodarz będzie witał i gościł Magdę Gessler, która z impetem i należnym jej blaskiem wkracza do Doliny Dobra. 

Pierwsza odsłona skupia się na emocjach i radości poznania się kultowych bohaterów – znanej w całej Polsce najpopularniejszej, polskiej restauratorki i autorytetu kulinarnego Magdy Gessler oraz Gospodarza z Doliny Dobra, twarzy marki i ambasadora modelu „od pola do stołu”. W kolejnych Gospodarz i Magda będą wspólnie szykowali i celebrowali Wielkanocne ŚniadaTAK.

Gotowanie według receptur Magdy Gessler

Dla wybranych produktów Magda Gessler opracuje dedykowane przepisy, które będą dostępne po zeskanowaniu kodu QR stickerowanego na opakowaniach wybranych produktów. W akcji uczestniczą wielkanocne klasyki: kiełbasa biała 100% i kiełbaski białe Śniadaniowe oraz filet ze schabu i mięso mielone z szynki. 

Kampania realizowana będzie głównie w przestrzeni digitalowej, z naciskiem na social media i działania influencerskie. Szeroki zasięg zapewnią dniówki, displaye oraz video w internecie, w które marka inwestuje najmocniej. Silnym i zauważalnym punktem kampanii będzie również outdoor, a w nim 587 nośników citilight i ponad 6000 bankomatów niedaleko sieci dystrybucji marki. 

Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Freundschaft. Projektowanie materiałów na opakowania zrealizowala agencja 4/4. Za działania influencer marketingowe i social media odpowiada MullenLowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Mediahub, a działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek