SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Brejnak-Kowalska: z hyperCrew na dyrektora w Walk

Magdalena Brejnak-Kowalska objęła stanowisko new business directora w agencji Walk. Wcześniej przez 5 lat pracowała w hyperCrew.

Magdalena Brejnak-KowalskaMagdalena Brejnak-Kowalska

W Walk Brejnak-Kowalska będzie odpowiedzialna głównie za koordynację procesów przetargowych i działań cross-unitowych.

Magdalena Brejnak-Kowalska z branżą marketingową jest związana od ponad 17 lat. Ostatnio jako new business & client service director w hyperCrew odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów, rozwój współpracy z aktualnymi klientami agencji oraz doradztwo strategiczne. Nadzorowała również pracę działu obsługi klienta, realizującego działania m.in. dla: BSH, Deutsche Banku, Grupy Żywiec, GlaxoSmithKline czy XL Energy Drink.

Wcześniej w Change Connections na stanowisku managing directora zajmowała się rozwojem biznesowym agencji oraz zarządzaniem unitem prowadzącym działania z obszarów digital i BTL dla BMW, Link4, Netii czy Play.

Funkcję managing directora pełniła też w Great Open House, gdzie do jej najważniejszych zadań należały rozbudowa warszawskiego oddziału firmy oraz stworzenie struktury do obsługi nowo pozyskanego wówczas klienta P4.

Ponadto doświadczenie zawodowe, pracując na stanowiskach kierowniczych, zdobywała m.in. w MRM/Momentum, Wunderman oraz McCann Erickson, współpracując z lokalnymi i międzynarodowymi klientami, takimi jak: Abbott Laboratories Poland, Altadis, BSH, Coca-Cola, Diageo Polska, ExxonMobil, Louis Vuitton Moët Hennessy, Mondelez Polska, Nestlé, Orbis, Plus, Polcard, Polpharma, Urząd Miasta Łodzi.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Brejnak-Kowalska: z hyperCrew na dyrektora w Walk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl