Magdalena Łukasiuk szefową PR MullenLowe Group

Magdalena Łukasiuk dołączyła do MullenLowe Group w roli head of PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magdalena Łukasiuk szefową PR MullenLowe Group
Magdalena Łukasiuk

Łukasiuk odpowiada za stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.

- Po sukcesie kampanii "Bez LGBT+ nie ma Polski" pracujemy nad kolejnymi kreatywnymi pomysłami, które, jak mocno wierzymy, mają szansę zmieniać świat na lepsze. A Magda wnosi doświadczenie pracy przy projektach, które przebiły się do szerszej świadomości. Cieszymy się, że możemy ją powitać na pokładzie - mówi Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw.

Magdalena Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, któe będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek będą obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów.

Magdalena Łukasiuk poprzednio w 180heartbeats +Jung v Matt

Nowa head of PR MullenLowe Group wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats +Jung v. Matt i wsparcie jej klientów. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie działania marek, jak: "Niezniszczalna tęcza" dla Ben&Jerry's, "A co gdyby?" OLX, "Helping Whopper" Burger King czy "Jestem kobietą" Yes.

Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut. Magdalena Łukasiuk jest jedną z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet, który jest szerszym projektem zmian na rzecz różnorodności w środowisku reklamy, marketingu i nie tylko.

Łukasiuk pracowała w zespołach komunikacji i marketingu ATM Grupy i Grupy PWN, jako dziennikarka współpracowała z "Press".

- Do MullenLowe Group przyciągnęła mnie możliwość pracy dla agencji dostarczających markom wysokiej jakości rozwiązań, różnorodny i multidyscyplinarny zespół, który stawia na długofalowe relacje - mówi Magdalena Łukasiuk.

W skład MullenLowe Group wchodzą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MediaHub. Agencja kreatywna MullenLowe pozyskała ostatnio nowe projekty m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L'Oreal Polska), a dom mediowy MediaHub -  Kross, Columbus Energy, Squla.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek