SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Malinowska, Mateusz Zimnowodzki, Dawid Mikoś, Katarzyna Świerk, Bartosz Krajewski, Monika Stalewska i Joanna Marczak w Mr Target

W ostatnim czasie do zespołu agencji marketingu efektywnościowego Mr Target (Grupa SARE) dołączyło siedem nowych osób: Magdalena Malinowska, Mateusz Zimnowodzki, Dawid Mikoś, Katarzyna Świerk, Bartosz Krajewski, Monika Stalewska i Joanna Marczak. Wzmocnili oni działy videotarget, programmatic i client service.

Magdalena Malinowska i Mateusz Zimnowodzki Article

Magdalena Malinowska objęła w Mr Target stanowisko coordinator VideoTarget. Koordynuje i zarządza pracą zespołu, nadzoruje projekty oraz odpowiada za harmonogramy. Wcześniej przez ponad 12 lat pracowała w TVN przy produkcjach telewizyjnych i filmowych, najpierw jako redaktor, a później wydawca i szef redakcji.

Mateusz Zimnowodzki, copywriter i scenarzysta, pracuje w agencji jako creative copywriter. Odpowiada za tworzenie scenariuszy i kreacji tekstowych przeznaczonych dla działań video online marketingowych. Wcześniej pracował przy projektach content marketingowych w Property Institute oraz jako freelancer dla kilku agencji i redakcji. Pierwsze projekty realizował jako researcher w GreenMax Capital Advisors w Nowym Jorku. W Mr Target wspiera także działania prowadzone w social media.

Dawid Mikoś objął funkcję social media managera. Marketingiem online zajmował się zawodowo od ponad 10 lat, m.in. w Wirtualnej Polsce i Agorze. Interesuje się nowymi mediami i content marketingiem. Jest też autorem bloga podróżniczego.

Katarzyna Świerk będzie pracowała w Mr Target na rzecz rozwoju sieci twórców internetowych. Będzie też zajmowała się współtworzeniem strategii dla kampanii realizowanych w mediach społecznościowych. Jest absolwentką filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Była wcześniej związana z branżą public relations, tworząc kampanie komunikacyjne dla klientów agencji Cruso PR, Public Dialog i Dobra Communications. Do VideoTarget trafiła z redakcji internetowej telewizji ipla.tv, gdzie odpowiadała za współpracę z dystrybutorami, transfer materiałów video, ich oprawę redakcyjną i publikację. Współpracowała też ze stacjami telewizyjnymi Polsat, Polsat News, Polsat News2, Superstacja, Polsat Cafe i Polsat Play.

Bartosz Krajewski, jako programmatic&SEM strategist/analyst w prowadzonym przez Arkadiusza Kobyłkę dziale search/programmatic, wspiera działania mediowe w zakresie strategii i analizy. Wcześniej był managerem SEM i odpowiadał za sprzedaż i obsługę takich narzędzi jak Kenshoo, IgnitionOne, Social.com Salesforce czy Appnexus w sieci reklamowej Httpool. Do Mr Target przeszedł z domu mediowego OMD, gdzie jako head of SEM koordynował prace zespołu odpowiadającego za planowanie i realizację kampanii w kanałach Facebook, SEM, YouTube. Pierwsze doświadczenia związane z SEM zdobywał 9 lat temu w OmnicomMediaGroup, pracując dla takich klientów jak Nissan, McDonald's, PolbankEFG, Johnson&Johnson, Henkel, Deutsche Bank, Unilver czy Era (T-Mobile), a kolejne w GroupM-Outrider, obsługując kluczowych klientów domu mediowego Mindshare, m.in. Volvo, Ford, Mazda, Nike, mBank, Discovery Channel, Virgin Mobile, Heinz.

Monika Stalewska i Joanna Marczak objęły równorzędne stanowisko account assistant w dziale client service. Stalewska była wcześniej plannerem w agencji koncertowej MonseArt Music

Z kolei dla Marczak jest to pierwsze doświadczenie związane z marketingiem internetowym.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Malinowska, Mateusz Zimnowodzki, Dawid Mikoś, Katarzyna Świerk, Bartosz Krajewski, Monika Stalewska i Joanna Marczak w Mr Target

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl