Magdalena Mołek i Bogna Sworowska twarzami jesiennej kampanii Tatuum

Marka odzieżowa Tatuum startuje z kampanią „The Fashion Of Being Tuugether". Jej twarzami są dziennikarka Magdalena Mołek i modelka Bogna Sworowska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magdalena Mołek i Bogna Sworowska twarzami jesiennej kampanii Tatuum

Osobowościami najnowszej kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” zostały dziennikarka, jutuberka, podcasterka Magda Mołek oraz modelka i businesswoman Bogna Sworowska. Bohaterki wzięły udział we wspólnej sesji zdjęciowej, która promuje nową kampanię Tatuum.

Inauguracja nowej ścieżki komunikacyjnej łączy się z nowo sformułowaną filozofią, w której Tatuum podkreśla, że jest brandem, który mówi nie tylko o modzie. Marka podkreśla swoje wartości - bliskość,  autentyczność, relacyjność, ciepło.

grafika

Kampania „The Fashion Of Being Tuugether” promuje kapsułową kolekcję jesienną, która trafia do sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia