Rekordowy debiut „Magia nagości. Polska” w Zoom TV

Pokazany w piątek wieczorem w Zoom TV pierwszy odcinek nowego programu „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 240 tys. widzów. To najlepiej oglądany odcinek formatu w historii stacji.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Rekordowy debiut „Magia nagości. Polska” w Zoom TV
Beata Olga Kowalska, gospodyni „Magia nagości. Polska”; fot. Zoom TV

W piątek, 3 września br. o godz. 23.00 Zoom TV pokazał pierwszy odcinek nowego programu „Magia nagości. Polska”. Średnia widownia emisji wyniosła 240 tys. osób. Przełożyło się to na 3,44 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Magia Nagości. Polska. (@magianagoscipolska)

Przynajmniej przez 1 minutę audycję oglądało średnio 512 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 185 tys., a w 16-59 - 265 tys.).

grafika
Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Magia Nagości. Polska. (@magianagoscipolska)

Piątkowy debiut polskiej odsłony „Magii nagości” to również najchętniej oglądany odcinek w historii nadawania tego formatu w Zoom TV. Stacja zagraniczne edycje programu nadaje od 2019 roku, dotychczas najlepiej oglądany odcinek „Magii nagości” w historii Zoom TV pokazany został 28 lutego ub.r. (był to debiut drugiej niemieckiej odsłony show). Tego dnia cykl zgromadził 230 tys. widzów (2,98 proc. i 3,29 proc. udziału).

Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Dotychczas lokalne wersje projektu powstały w takich krajach, jak: Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich nagich ciał. Program jest eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magia-nagosci-hit-zoom-tv-polska-edycja,7170357500298881a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polskie-zlote-raczki-zoom-tv-kiedy-emisja,7170128094819969a ##

Gospodynią show została aktorka Beata Olga Kowalska, znana m.in. z serialu „Ranczo”. Zdjęcia do show odbywały się w kwietniu br. Zoom TV zapowiedział wyprodukowanie dwunastu 45-minutowych odcinków programu. Zlecenie realizowała spółka Jake Vision.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują